گردهمایی مدیران امور آب شهرستانها در جلسه طرح احیاء و تعادل بخشی

جلسه طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی با حضور مهندس رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، مهندس عربپور معاون حفاظت و بهره برداری و رضا سلاجقه معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی در محل سالن جلسات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در اولین روز از آبانماه 1398، با حضور مهندس رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاونین حفاظت و بهره برداری و منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، تعدادی از مدیران و کارشناسان حوزه ستادی و مدیران امور آب شهرستانها جلسه طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی در محل سالن جلسات برگزار شد.

در این جلسه مهندس رشیدی در خصوص اهداف طرح و تسریع در تحقق بخشیدن این اهداف و حرکت به سوی تعادل بخشـی بین منابع و مصـارف آب­ هــای زیر زمینی سخنانی ایراد نمود. سپس مهندس کرمی رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی اقدامات انجام شده از ابتدای سال 98 را برشمرد.

در ادامه این گردهمایی مدیران شهرستانها از عملکرد و اقدامات انجام شده در آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها، نصب کنتورهای هوشمند، برخورد با چاههای غیرمجاز و اضافه برداشت چاههای دارای پروانه گزارشاتی ارائه نمودند و در نهایت حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص موضوعات مطروحه بیان کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات