خودارزیابی, خودپالایی و حراست از منابع سازمانی وظیفه همه همکاران...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای با حضور مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره ، معاونین، مدیران و برخی از روسای دفاتر شرکت برگزار گردید مدیر عامل شرکت با اشاره به فعالیت های متعدد و لزوم همکاری های بیش از پیش اظهار داشت همه بخش‌ها و همه مجموعه‌های شرکت باید دیده شوند و در برابر کاری که انجام می دهند پاسخگو باشند. درویشی با اشاره به فعالیت‌های خوبی که در حوزه‌های مختلف انجام می شود و دیده نمی شوند شناخت نیروهای فعال و همکاران ساعی شرکت را بسیار ارزشمند خواند.

ایشان در این جلسه از فعالیت‌های اثربخش حراست شرکت, توجه به حفظ آبروی همکاران و تامین شأن آنان را بسیار مهم خواند و آن را منطبق بر تعالیم دینی, مذهبی و نیز معنوی ذکر کرد.  وی با اشاره به فعالیتهای دفتر حراست خاطر نشان کرد  باید همه حراستی باشیم نه به این معنا که در حراست کار کنیم یا کار پنهانی انجام دهیم, بلکه با این تعبیر که همه باید حافظ و پاسدار ارزش‌های انسانی و منابع سازمانی شرکت باشند.  درویشی کار اصلی حراست را حفاظت دانست. و آن راحفاظت از نیروی انسانی, حفاظت از ماموریت‌های سازمان و حفاظت از کل ارکان سیستم عنوان کرد. وی با اشاره به این که مهمترین ارکان هر سیستم منابع انسانی آن سیستم است زحمات حراست در ارتقای منابع انسانی و حفاظت از سلامت سیستمی را ارزشمند و درخور تقدیر دانست . درویشی بزرگترین آسیب جامعه و خطای اخلاقی و انسانی را ذهن مسموم و تئوری های پیش تنیده ای دانست که بخواهد نظام منابع انسانی را به تباهی بکشاند ، درویشی بر رعایت اخلاق و انصاف در روند تصمیم گیری ها و فعالیت های حراستی تاکید نمود. وی با مثبت بیان کردن شفاف‌سازی و رعایت ارزش‌های نظام و امانت داری در حراست, بر اصلاح خطاها برای جلوگیری از جریان سازی و آسیب های سازمانی تاکید نمود. وی تبعیت از قانون برای رسیدگی به موضوعاتی که در حیطه کار سازمانی است را سرلوحه کار شرکت دانست و حفاظت از منابع انسانی, دارایی ها و پروژه ها را در یک سال اخیر خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت رصد کردن فعالیت ها از درون سازمان بسیار مهم است و باید به یک رویکرد دائمی در شرکت تبدیل شود.  وی با اشاره به این که بازخورد گزارشات و اخبار به تصمیم تبدیل می‌شود بر مراقبت و صیانت از منابع سازمانی و ارسال به موقع و درست گزارشات تاکید ورزید.  مدیرعامل شرکت با اشاره به اهمیت خودپالایی سیستمی در پروژه ها, حضور قوی و فنی همکاران را عاملی برای جلوگیری از جریان سازی های احتمالی را بسیار خطیر و مهم خواند و بر اهتمام جدی برای خود ارزیابی‌های همه همکاران در پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و سایر اموری که مستلزم صیانت از اموال است تاکید نمود. وی داشته های فردی را نعماتی دانست که خداوند عطا کرده است و باید در پرتو عنایت او تا سر حد ممکن, در اجتماعی که در آن هستیم اثرگذاری بیشتری را از خود بروز داد بر همت و خردجمعی در حل مسایل سازمانی تاکید نمود. درویشی ضمن تقدیر از عملکرد خوب روابط عمومی شرکت به ویژه در انتشار خبر نامه کرمانشاهاب از همکاران خواست با تشریک مساعی در این خبرنامه در بازتاب و عملکرد سازمانی با جدیت بیشتری ورود پیدا کنند. درویشی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به تلاش‌های کارگروه مستند سازی از رضایی دبیر کارگروه مستند سازی شرکت  برای احصای اموال و دارایی‌های شرکت تقدیر نمود.

در بخش‌های مختلف این نشست معاونین منابع انسانی مالی و پشتیبانی, حفاظت و بهره برداری, مدیر حراست و مدیر روابط عمومی به شرح عملکرد و فعالیت‌های مجموعه تحت مدیریت خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات