تأکید بر استفاده از فناوری های جدید و استقرار دولت الکترونیک در...

در دومین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با حضور مدیران ارشد و میانی این شرکت با معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بر استفاده از فناوریهای جدید و استقرار دولت الکترونیک در مدیریت منابع آب تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، در این جلسه برش اهداف سه ساله نقشه راه تحول اداری مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات اجرایی لازم در این خصوص مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در محورهای سلامت اداری، مدیریت عملکرد، منابع انسانی و دولت الکترونیک توسط دبیران هر یک از کمیته های مذکور اقدامات لازم برای روند رو به رشد شرکت در هر محور مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به اقدامات کلان شرکت متبوع در زمینه تأمین و جذب منابع مالی در استان جهت اجرای پروژه های عمرانی در بخش آب، بر اهمیت استقرار کامل و صحیح نظام تحول اداری تأکید کرد.

همچنین معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات مؤثر انجام شده در زمینه برنامه های تحول اداری و توسعه مدیریت، بر لزوم بهبود در نحوه گزارش دهی فعالیت ها تأکید کرد و مواردی مانند توسعه مدیریت سبز، سنجش اثربخشی دوره های آموزشی برگزار شده و اتخاذ رویکرد سیستمی در راهبری نقشه راه نظام تحول اداری را ضروری قلمداد کرد.

در ادامه این جلسه الهام قاسمی، رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی به برگزاری اولین جلسه هم اندیشی نظام تحول اداری در صنعت آب و برق استان اشاره نمود و توجه بیشتر دستگاه های اجرایی به هماهنگی با شرکت های مادرتخصصی مربوطه را خواستار شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات