۴.۸ میلیارد ریال طرح آب و فاضلاب روستایی استان سمنان روز ملی عشایر و روستا بهره‌ برداری شد

۴.۸ میلیارد ریال طرح آب و فاضلاب روستایی استان سمنان روز ملی عشایر و روستا بهره‌ برداری شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان گفت: چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای بهره‌برداری طرح‌های زیربنایی و عمرانی روستایی، همزمان با پانزدهم مهر ۹۸ روز روستا و عشایر، در استان هزینه شد.
منصور کشاورزیان افزود: به مناسبت روز روستا و عشایر، پنج طرح زیربنایی و عمرانی شرکت آب و فاضلاب روستایی در روز روستا و عشایر به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: یک هزار و ۳۵۳ خانوار روستایی با افتتاح این تعداد طرح از نعمت آبرسانی بهره مند می شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان ادامه داد: احداث ایستگاه پمپاژ روستای حاجی آباد شهرستان گرمسار و اصلاح خط انتقال مجتمع خارتوران شهرستان شاهرود به طول ۸۱۰ متر از طرح های افتتاحی به مناسبت روز روستا و عشایر در استان است.
وی با اشاره به بهره برداری سه طرح زیربنایی و عمرانی روستایی در شهرستان دامغان، خاطرنشان کرد: اجرای شبکه توزیع آب آشامیدنی روستاهای غنی آباد و نمکه و نصب دزدگیر در منابع تامین آب و ایستگاه های پکپاژ روستاهای شهرستان دامغان از دیگر طرح های افتتاحی در این روز است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان یادآور شد: تثبیت جمعیت هر منطقه ای نیازمند توجه به تامین آب آشامیدنی است و ۶ هزار و ۸۰۰ مشترک روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم در استان سمنان برخوردار هستند.
یادآور می شود: ۱۵ مهر روز ملی عشایر و روستا نامگذاری شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات