باید شریان‌های منتهی به بازار تقویت شوند

باید شریان‌های منتهی به بازار تقویت شوند

سعید ابریشمی‌راد در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های چهاردهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه عنوان کرد: وظیفه اصلی شهرداری خدمت رسانی به صاحبان اصلی شهر یعنی مردم است ما در شهرداری امانت‌دار اموال مردم بوده و به عنوان خزانه‌دار وظیفه نگهداری از سرمایه‌های آنان در شهر را عهده‌داریم.

وی تأکید کرد:همواره این نگرانی با ما هست که آیا توانسته‌ایم امانت‌داران خوبی باشیم یا نه و اگر این تعهد به کار و احترام به مردم نبود قطعا این پروژه‌های سخت که مرتبط با نیاز های مستقیم شهروندان است محقق نمی‌شد و روند توسعه‌ای رو به رشد نداشت.

شهردار کاشان، در ادامه پروژه کوچه شهید نیکویی(اصناف) را به دلیل ارتباط مستقیم با هویت و اصالت شهری و خیایان سلمان را به واسطه رویکرد عدالت‌محور شهرداری کاشان حائز اهمیت دانست و اعتبار بالای صرف شده و اقدامات گسترده صورت گرفته برای بهره‌برداری از آن را یادآور شد.

ابریشمی‌راد تصریح کرد: در شهرداری کاشان به دنبال ایجاد یک عدالت نسبی در سطح مناطق شهری کاشان بوده و هستیم و همیشه بر این باور بودیم که باید توسعه محلات کاشان با نگاه عدالت محور و با نظر مستقیم معتمدین محلات انجام گیرد. ◽️وی، با اشاره به نگاه کیفی‌محور در اجرای پروژه‌ها نظیر پروژه کوچه شهید نیکویی افزود: بر اساس آنچه که در بنیان معبر شهید نیکویی اتفاق افتاد تا سال های دیگر اهالی این کوچه شاهد مشکلی نخواهند بود.

شهردار کاشان با بیان اینکه هدف رسیدن به کیفیت نسبی است و ما معتقدیم باید پولی که خرج می‌شود درست و به جا باشد.گفت: نگاه این بود که این معبر به عنوان یکی از ورودی‌ها به بازار کاشان باید در شأن فرهنگ و تاریخ و مردم این محل و کسبه محترم بازار باشد که خوشبختانه این نگرش در عمل نیز به بهترین شکل محقق شد.

ابریشمی‌راد با تأکید کرد: بازار حکم ستون فقرات شهر را دارد و حیات اقتصادی شهردار مبتنی بر حیات بازار است و ما باید شریان‌هایی که به سمت بازار ختم می‌شود را تقویت کنیم.

وی متذکر شد: به عنوان نمونه بر مبنای این نگاه، پروژه عظیم چهارسوق را در خیابان باب الحوائج با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان را آغاز کرده‌ایم که در آن علاوه بر 250 جای پارکینگ برای تسهیل رفت و آمد، یک طبقه نیز به فعالیت‌های خدماتی مبتنی با فرهنگ بازار اختصاص یافته، در نظر گرفته شده است و می‌تواند به یک مرکز محله با اصالت تبدیل شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات