بهره‌برداری از کوچه شهید نیکویی با 12 میلیارد ریال اعتبار

بهره‌برداری از کوچه شهید نیکویی با 12 میلیارد ریال اعتبار

محمدحسین واحدیان در مراسم بهره‌برداری از پروژه کوچه شهید نیکویی(اصناف) و دیگر معابر مناطق یک و سه، با تأکید بر جایگاه منطقه یک با برخورداری از 42 هزار نفر جمعیت و تردد بیش از 130 هزار نفر در آن گفت: بر این اساس، بازآفرینی و بهسازی معابر اصلی منطقه یک به واسطه اصالت و شناسنامه هویتی و فرهنگی کاشان به عنوان یکی از رویکردهای اصلی و شاخص در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص بهره‌برداری از کوچه شهید نیکویی(اصناف) بیان کرد: با توجه به حساسیت این مکان، به عنوان یکی از ورودی‌ها به بازار کاشان نگاه ویژه‌ای در این خصوص معطوف شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یادآور شد: در این پروژه بیش از 5200 متر مکعب خاک‌برداری و مخلوط‌ریزی، بیش از 830 متر جدول‌گذاری و بیش از 2600 متر مربع بلوک فرش اجرا شد که در مجموع اعتباری به میزان 12 میلیارد ریال صرف آن شد.

واحدیان، همچنین با تأکید بر استمرار اقدامات عمرانی در این محدوده، از آغاز فاز دو این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

شایان ذکر است این کوچه پس از اجرای عملیاتی نظیر زیرسازی، بلوک فرش، جدول، تأسیسات، فضای سبز و بدنه‌سازی به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین گفتنی است بدنه‌سازی کوچه آیت‌الله امامت جنب بازار نیز یکی دیگر از پروژه های چهاردهمین هفته چلچراغ توسعه بود که مساحتی حدود 800 متر مربع را در برمی‌گیرد و با صرف هزینه‌ای به میزان یک و نیم میلیارد ریال اجرا شده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات