به 288 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین رسیدگی شد

به 288 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین رسیدگی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ مظفری افزود: عمده موضوعات مورد درخواست شهروندان رفع خطر و خشکه گیری درختان، آبیاری فضای سبز، روشنایی بوستان ها و رسیدگی به سرویس های بهداشتی و آبخوری بوستان هاست.

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری قزوین ادامه داد: از مجموع 288 درخواست ارجاع شده به این سازمان، 238 درخواست رسیدگی و پاسخگویی شده و 50 درخواست در دست اقدام قرار دارد.

مظفری اظهار داشت: در سال جاری اقدامات مهمی در زمینه بازپیرایی بوستان ها و فضاهای سبز، توسعه طرح های آبیاری قطره ای و روشنایی بوستان ها اجرا شده که نقش بسزایی در تامین رضایت شهروندان در این موارد داشته است.

پایان پیام. لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات