ديدار مديركل كميته امداد امام خمينى (ره) با مديركل بنياد مسكن

ديدار مديركل كميته امداد امام خمينى (ره) با مديركل بنياد مسكن




به گزارش روابط عمومى بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آقای میرشکار مديركل كميته امداد امام(ره) با آقای بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان و با حضورمعاونین هردو اداره کل در محل دفتر مدیرکل بنیاد ديدار و گفتگو كردند.
در ايتدا بلدی مدیرکل بنیاد استان به تشريح فعاليت هاى بنياد مسكن اســتان در بخشــهاى مختلف، به ويژه تأمين مســكن براى اقشــار كم درآمد پرداخت.
وى افزود: كميته امداد امام (ره) و بنياد مسكن ، به عنوان دو دستگاه خدمات رسان و مؤثر در حمايت از اقشار محروم و كم درآمد جامعه، منشاء خدمات و بركات فراوانى بوده اند.
مدیرکل بنیاد مسکن ضمن اشاره به نقش کلیدی کمیته امداد در حل مشکلات نیازمندان و افراد بی بضاعت اظهار داشت: اینجانب و همکارانم ایمان و اعتقاد خاصی به فعالیت این نهاد انقلابی داشته و از هیچ کوششی جهت رفع مشکل خانواده های امداد دریغ نمی کنیم.
در ادامه میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان ضمن ابراز خرسندی از حمایتهای مدیرکل محترم بنیاد مسکن استان و پرسنل بنیاد در تخصیص واحدهای مسکونی روستایی و شهری بنیاد به مددجویان کمیته امداد تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت:  اين دونهاد با همكارى هم، به خوبى توانسته اند اقدام هاى ويژه اى براى توسعه و آبادانى روستاها و حل مشكلات محرومين بردارند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات