رضايت‌مندي 92 درصدي تماس‌گيرندگان با اداره 137 در هفته گذشته

رضايت‌مندي 92 درصدي تماس‌گيرندگان با اداره 137 در هفته گذشته

در هفته گذشته 609 مورد از تماس‌هاي شهروندان به صورت فوري توسط كارشناسان اين اداره به مسئولان اجرايي مناطق، ارجاع و نتيجه عملكرد آنها از طريقِ تماس با شهروندان پيگيري شد كه بازتاب آن رضايت‌مندي 92 درصدي تماس‌گيرندگان اداره 137 بوده است.

به گزارش ايمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمي 137 شهرداري اصفهان، شهروندان اصفهاني در هفته‌اي كه گذشت، چهار هزار و 678 مرتبه با مركز 137 تماس برقرار كردند تا درخواست‌ها و پيشنهادات خود را با كارشناسان اين اداره در ميان بگذارند.

از مجموع تماس‌هاي واصل شده دو هزار و 68 مورد مربوط به معاونت خدمات شهري معادل 48 درصد، 289 تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و 89 مورد نيز ترافيكي شامل دو درصد از مجموع كل پيام‌ها است؛ ساير پيام‌ها نيز به سازمان‌ها و شركت‌هاي وابسته به شهرداري ارجاع شد.

اين گزارش حاكي است 609 مورد از تماس‌هاي شهروندان مربوط به مواردي همچون موارد مرتبط با تركيدگي و بازبودن والو فضاي سبز، گزارش ساخت و ساز غيرمجاز و موارد مرتبط با رفع خطر درختان در حال سقوط به صورت فوري توسط كارشناسان اين اداره به مسئولان اجرايي مناطق، ارجاع و نتيجه عملكرد آنها از طريقِ تماس با شهروندان پيگيري شد كه بازتاب آن رضايت‌مندي 92 درصدي تماس‌گيرندگان اداره 137 بوده است.

در بخش بازخورد نيز به منظور پيگيري پيام‌هاي ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و 936 تماس با شهروندان برقرار شده است.

كارشناسان اداره ارتباطات مردمي 137 شهرداري اصفهان در هفته گذشته يك هزار و 608 مورد مشاوره يا اطلاعات مربوط به اماكن تفريحي، شماره تلفن مناطق 15 گانه، ساعات بازديد از اماكن تفريحي و حمل ونقل عمومي را به شهروندان ارائه كردند.

به گزارش ايمنا ، شهروندان اصفهاني مي‌توانند همه روزه به صورت 24 ساعته با سامانه 137 شهرداري اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشكلات خود را در بخش‌هاي خدمات شهر، عمران و ترافيك شهري مطرح و از راهنمايي و مشاوره كارشناسان اين اداره در حوزه مديريت شهري استفاده كنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات