آمادگی پایگاه درمانی و درمانگاه های 1 و 2 شهرداری برای خدمت رسانی به  ...

آمادگی پایگاه درمانی و درمانگاه های 1 و 2 شهرداری برای خدمت رسانی به ...

آمادگی پایگاه درمانی و درمانگاه های 1 و 2 شهرداری برای خدمت رسانی به زائران پیاده

مدیرکل پشتیبانی شهرداری مشهد از آمادگی پایگاه درمانی میدان شهدا و درمانگاه های شماره یک و دو شهرداری برای ارائه خدمات درمانی به زائران پیاده در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید کمال الدین شاهچراغی با عنوان خبر بالا در این خصوص توضیح داد: با توجه به حضور تعداد زیادی از زائران پیاده که برای زیارت و عزاداری روزهای پایانی صفر به مشهد آمده اند، ارائه خدمات درمانی مراکز پزشکی شهرداری در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بر این اساس شهرداری مشهد از امروز شنبه، یک پایگاه درمانی موقت درعرصه میدان شهدا برای ارائه خدمات درمانی به زائران پیاده راه اندازی کرده است .
شاهچراغی با بیان اینکه پایگاه درمانی میدان شهدا از امروز تا سه شنبه بعدازظهر از ساعت 8 صبح الی 19 فعال خواهد بود، اظهارکرد: در این پایگاه که مجهز به داروخانه نیز هست، پزشکان و پرستاران اقدام به ارائه خدمات پزشکی و ماساژ درمانی به زائران پیاده خواهند کرد.
وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه آمبولانس نیز در عرصه میدان شهدا مستقر خواهد بود تا در صورت نیاز بیماران را به مراکز درمانی منتقل کند.
مدیرکل پشتیبانی شهرداری مشهد تصریح کرد: درکنار پایگاه میدان شهدا، مرکز درمانی شماره 2 شهرداری مشهد واقع در کامیاب 54 و مرکز درمانی شماره یک نیز واقع در خیابان پاستور احمدآباد طی اسن مدت آماده خدمات رسانی به زائران پیاده هستند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات