فعالیت ۵۰۰ نیروی افتخاری برای خدمت رسانی به زائران

فعالیت ۵۰۰ نیروی افتخاری برای خدمت رسانی به زائران

فعالیت ۵۰۰ نیروی افتخاری برای خدمت رسانی به زائران

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ۵۰۰ نفر از شهروندان به صورت افتخاری در قالب مشارکت های مردمی به عنوان پاکیاران حریم رضوی در کنار پاکبانان شهرداری مشهد خدمت رسانی می کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در بازدید از نحوه ارایه خدمت به زائران در محورهای ورودی شهر خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی و هماهنگی با سایر مجموعه ها، تمام خدمات رسانی به زائران پیاده به نحو شایسته و مطلوبی در حال انجام است.
وی ضمن اشاره به اینکه تا پایان دهه آخر ماه صفر شاهد ورود زائران پیاده به مشهد هستیم، ادامه داد: در این راستا تمام خدمات زیرساختی اعم از جانمایی سرویس های بهداشتی، دوش های حمام سیار، پاکسازی و نظافت در محورهای ۱۰کیلومتری منتهی به شهر مشهد انجام شده و تمام موکب ها فعال و به نحو مطلوبی ارایه خدمات در حال انجام است.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: باتوجه به اینکه تمامی شهروندان اشتیاق زیادی برای خدمات دهی به زائران دارند، این خدمات در ۲۰عنوان خدمت در حوزه خدمات عمومی و خدمات بهداشتی صورت می گیرد.
وی افزود: در داخل سطح شهر نیز تمام امکانات برای خدمات رسانی هرچه بهتر به کار گرفته شده و حدود۳۰۰ ایستگاه صلواتی فعالیت خود را شروع کرده است.
یعقوبی یادآور شد:ایستگاه های استقبال از زائری که توسط شهرداری مشهد ایجاد شده در فاصله مناسب در حال ارایه خدمات هستند، همچنین ایستگاه صلواتی در عرصه میدان شهدا با ۵۰غرفه در حوزه آموزشی و درمانی فعال است.
وی عنوان کرد: در قالب مشارکت های مردمی بیش از ۵۰۰ نفر تحت عنوان پاکیاران حریم رضوی در کنار پاکبانان شهرداری مشهد ارایه خدمات انجام می دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات