تمام تمهیدات ترافیکی و حمل و نقلی برای زائران دهه  ...

تمام تمهیدات ترافیکی و حمل و نقلی برای زائران دهه ...

تمام تمهیدات ترافیکی و حمل و نقلی برای زائران دهه آخر صفر اندیشیده شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص پذیرایی هرچه مناسب تر از زائران عزادار حضرت رضا(ع) در ایام پایانی دهه آخر صفر اظهارکرد: همه مجموعه های شهرداری مشهد در کنار تمامی دستگاه های مربوطه در امر تسهیل در رفت و آمد زائران امام رضا(ع) در این ایام دست در دست هم داده اند تا پذیرایی شایسته ای را از مهمانان این حضرت بکنند.

وی با بیان این که آرامش حضور و زیارت زائران بارگاه منور و ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) از مهمترین خواسته ها و مطالبات اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به حساب می آید ادامه داد: در همین راستا اهتمام ویژه ای به خصوص در امر نظارت در این زمینه از سوی اعضای پارلمان شهری مشهد در حال انجام است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد متذکرشد: همچنین به همین منظور اقدامات لازم برای حمل و نقل مناسب زائران این ایام به خصوص در حوزه اتوبوسرانی و قطارشهری انجام شده است تا امر زیارت به بهترین شکل ممکن میسر شود.

وی همچنین به آمادگی پایانه مسافربری امام رضا(ع) برای جابجایی زائران دهه آخر صفر اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز با تمام توان خود در خدمت زائران بارگاه منور و ملکوتی حضرت رضا(ع) است و پیش بینی خوبی برای رفت و آمد بدون مشکل زائران برون شهری مشهد داشته است.

بهاروند به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر مشهد برای ارائه خدمات رایگان حمل و نقلی به زائران عزادار روز شهادت امام رضا(ع) نیز اشاره کرد و گفت: زائران و مجاوران بارگاه نورانی امام هشتم(ع) در روز شهادت این حضرت می توانند از خدمات رایگاه خطوط قطارشهری و اتوبوسرانی بهره مند شوند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات