قهرمانی شرکت آب منطقه ای تهران در مسابقات والیبال

شرکت آب منطقه ای تهران در مسابقات والیبال چهارجانبه که به مناسبت روز تربیت بدنی برگزار شده بود به مقام نخست دست یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، در ادامه مسابقات در روز دوم که با پیروزی دو تیم شرکت مدیریت منابع آب ایران و آب منطقه ای تهران همراه بود، در بازی اول شرکت مدیریت منابع آب با پیروزی ۲ -صفر بر شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران غلبه کرد. در بازی دوم نیز شرکت آب منطقه ای توانست وزارت نیرو را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد.

در روز سوم و روز پایانی این دوره از مسابقات ابتدا دو تیم مدیریت منابع آب ایران و وزارت نیرو به مصاف هم رفتند که شرکت مدیریت منابع آب ایران با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و بازی دوم با حساب ۲ بر صفر به نفع شرکت آب منطقه ای تهران به پایان رسید.

بر این اساس شرکت آب منطقه ای تهران در این دوره از مسابقات با ۳ پیروزی به مقام اول بر سکوی نخست جای گرفت و شرکت مدیریت منابع آب ایران با دو پیروزی و یک شکست در جایگاه دوم ایستاد. همچنین وزارت نیرو با ۱پیروزی و دو شکست به مقام سوم مسابقات رسید.

کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم شرکت مدیریت منابع آب و نیرو ایران رسید.

در مراسم اختتامیه نیز جوایزی به رسم یادبود با حضور مهدی فروغی قائم مقام شرکت آب منطقه ای تهران، احمدعلی قربانیان معاون حفاظت و بهره برداری، علی اصغری مدیر دفتر منابع انسانی، آموزش و رفاه و همچنین جمعی از مدیران شرکت مدیریت منابع آب ایران  به برندگان اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات