اجرای طرح گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست در یزد

در راستای اجرای طرح گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست، اولین جلسه هماهنگی با حضور کارفرمای طرح (شرکت آب منطقه‌ای یزد) و مجری طرح (آموزش و پرورش یزد) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، در ابتدای این جلسه، «محمدراسترو» مدیر حوزه هیئت مدیره و مدیرعامل و سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، موفقیت اجرای طرح داناب در استان و معرفی آن به عنوان طرح پیشگام کشوری را حاصل تعامل خوب شرکت آب منطقه‌ای یزد، آموزش و پرورش استان و سازمان جهاد دانشگاهی یزد دانست و گفت: طرح گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست، میوه طرح داناب است.

در ادامه «سیدعلی کارآموز» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، نیز ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری های شرکت آب منطقه‌ای یزد در خصوص اجرای طرح‌های دانش‌آموزمحور، بر اهمیت فرهنگ‌سازی برای نوجوانان تاکید نمود و بیان کرد: با توجه به اهمیت مساله آب در استان یزد، معاونت متوسطه آموزش و پرورش استان برای هر نوع همکاری در این حوزه آمادگی لازم را دارد.

شایان ذکر است: در این جلسه مباحث طرح مذکوربه طور کامل از طرف شرکت آب منطقه‌ای ارائه شد و در خصوص شرح خدمات این طرح تصمیماتی اتخاذ گردید و همچنین مقرر شد شرح خدمات طرح در قالب تفاهم‌نامه داناب مابین شرکت آب منطقه‌ای یزد و اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد گردد.

لازم به توضیح است که طرح گسترش سواد آبی بر محوریت کتاب انسان و محیط زیست تنظیم شده و هدف آن افزایش دانش و آگاهی دانش‌آموزان پایه یازدهم می‌باشد.

این طرح در تداوم طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب است  که سالانه در مدارس متوسطه دوره اول استان اجرا می گردد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات