زيارت حضرت رسول در شركت توزيع برق استان سمنان طنين انداز شد

در آستانه رحلت نبي مكرم اسلام

زيارت حضرت رسول در شركت توزيع برق استان سمنان طنين انداز شد

در آستانه 28 صفر مقارن با سالروز رحلت نبي مكرم اسلام ، زيارت حضرت رسول (ص) از بعيد، در شركت توزيع نيروي برق استان سمنان قرائت شد.

استاد حوزه علميه و امام جماعت اين شركت در اين آئين با اشاره به جايگاه رفيع حضرت رسول (ص) و عظمت اين فرستاده خدا در بين خلايق گفت: اولين چيزي كه خدا خلقت نموده نور پيامبر بود و از نور آن حضرت، عقل را آفريد.

حجت الاسلام رضا طاهريان بيان داشت: صبر، هدايت گري و دلسوزي كه حضرت محمد سلام ا... عليه نسبت به امت داشت و آنچه كه از عهده اش برمي آمد به عنوان فرستاده پروردگار به نحو شايسته اي در طول مدت زندگي و رسالتش به انجام رساند.

وي با استناد به روايتي از پيامبر اعظم (ص) كه فرمود؛ سه نوع قلب و حقيقت وجودي و بُعد معنوي داريم اظهارداشت: قلبي كه تمام فكر و توجه آن مشغول امور دنيوي است و نوع دوم قلبي كه خيلي فكر دنيا نيست و به دنبال توشه ي آخرت مي باشد و سوم؛ قلبي كه جان و روح و توجهش فقط به خدا است.

وي افزود: آن قلبي كه مبتلا به دنيا است ، دائماً در معرض گرفتاري و فنا قرار دارد و جان و روحي كه به دنبال آخرت مي باشد، خداي متعال به او جايگاه رفيعي عطا مي نمايد و فردي كه توجهش صرفاً خداست ، هم از دنيا و هم از آخرت و از خدا نيز برخوردار شده و عالي ترين قلبي كه مورد عنايت قرار مي گيرد، قلبي است كه فقط توجهش به خدااست.

يادآور مي شود: اين مراسم كه با حضور مديرعامل و جمعي از كاركنان شركت توزيع برق استان همراه بود، زيارت حضرت رسول (ص) از بعيد قرائت شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات