معابر مشهد به نام مبارک 390 شهید دانش‌آموز مزین  ...

معابر مشهد به نام مبارک 390 شهید دانش‌آموز مزین ...

معابر مشهد به نام مبارک 390 شهید دانش‌آموز مزین خواهند شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی ظهر امروز و در یادواره کشوری شهید حسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری پایان ماه صفر، اظهارکرد: ایثارگری، مقاومت و ایستادگی، شاخص‌ترین و ماناترین مقوله‌هایی هستند که از شهدای عزیز برای همه ما به یادگار مانده است.

وی با تشکر از مدیریت نمایشگاه بین‌المللی مشهد که با زحمت و تلاش خود به بهترین شکل این یادواره را برگزار کردند، گفت: زنده‌نگه داشتن نام و یاد شهدا تکلیفی است که پیوسته بر خود فرض می‌دانیم و در این مسیر باید ساعی باشیم.

اصولی در ادامه با بیان اینکه شهر مشهدمقدس دارای 390 شهید دانش‌آموز است، تصریح کرد: شورای شهر مشهد و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی موفق شده 150 کوچه و خیابان شهر را به نام متبرک این شهدای عزیز مزین کند؛ نام مبارک 240 شهید دانش‌آموز دیگر باقی مانده که در یک برنامه‌ریزی منسجم، محل سکونت والدین شهید و یا نزدیک‌ترین نقطه به آن را به نام ایشان نامگذاری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهدمقدس گفت: در بین اقشار مختلف، شهدای دانش‌آموز ترس و بیم خاصی را در دل دشمن ایجاد می‌کنند که علت آن، اتصال نسلی است که آنها دارند و نام آنها باید همیشه بر تارک شهر بدرخشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات