مسقف‌سازی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت در آستانه اتمام است

مسقف‌سازی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت در آستانه اتمام است

احد فلاحی در بازدید از غرفه شهریار نیوز در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به اتمام پروژه مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در یک ماه آینده گفت: از بنیاد شهید درخواست کرده ایم تا طرح ساماندهی گلزار شهدا را که موظف به اجرای آن هستند را سریعا اعلام کنند. بر اساس فرامین مقام معظم رهبری مقرر شده است بنیاد شهید ساماندهی گلزار شهدا را اجرا کند.

او افزود: پروژه مسقف سازی گلزار شهدای محله شنب غازان نیز با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده است. مراحل اجرای ساماندهی گلزار شهدای خلجان نیز آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در خصوص ساماندهی گلزار شهدای ستارخان نیز گفت: در سه قسمت این آرامستان شهدا مدفون شده اند و با هماهنگی بنیاد شهید امور ایثارگران از شهرداری منطقه ۱۰ خواسته ایم که به نحو شایسته مزار این شهدا حفظ شود.

او با بیان اینکه برای آسفالت شدن پارکینگ جدید در وادی رحمت تبریز با سازمان عمران تفاهم نامه امضا کرده ایم، گفت: غسال خانه زنانه وادی رحمت به محل جدید خود منتقل شد و بر همین اساس نیاز بود که در مقابل غسال خانه پارکینک احداث شود. تلاش داریم شهروندان در تردد به وادی رحمت و سازمان آرامستان ها با مشکل مواجه نشوند و با آرامش روحی وروانی به زیارت اهل قبور بپردازند.

فلاح در خصوص استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر در آرامستان های شهرداری تبریز گفت: با شرکت های دانش بنیان مذاکراتی شده است و در فاز نخست استفاده از این تجهیزات به مقبره های خانوادگی اختصاص یافته است که حدود ۲۰۰ مقبره را شامل می شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان ها در خصوص تصفیه آب های غسال خانه های آرامستان وادی رحمت گفت: با سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت آب و فاضلاب مذاکراتی شده است تا فاضلاب وادی رحمت به فاضلاب شهرک اندیشه متصل شود و از این منظر مشکلی متوجه محیط زیست و شهروندان نباشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات