به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان جبهه ایثار و شهادت، تمثال شهیدان هشت سال دفاع مقدس  در گلزار شهدای زرند نصب خواهد شد.

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان جبهه ایثار و شهادت، تمثال شهیدان هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای زرند نصب خواهد شد.

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند از مراحل اماده سازی کاشی های تمثال مبارک شهدای زرند در اصفهان بازدید و از نزدیک در روند آماده سازی این تمثالها قرار گرفت .

مهندس مهدلو شهردار زرند در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی تلاشها و فداکاریهای خانواده شهدا گفت:بحمدالله شهرداری ،نیروهای این نهاد و اعضاء شورای شهر نگاه خاص و ویژه‌ای به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

محمد رضا مهدلو افزود:کمیته تخصصی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت در شهرداری زرند تشکیل شده است و تمام پیشنهادات، راهکارها و برنامه‌هایی که به صورت مکتوب به شهرداری ارسال شده بود در این کمیته مورد ارزیابی قرار گرفت و در حال اجرایی شدن می باشد .

این مقام مسئول با اعلام اینکه یکی از کارهایی که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم نصب تمثال مبارک شهدای زرند به صورت کاشی های زیبا در رواقهای گلزار شهدای می باشد گفت:این طرح از حدود ۵ماه پیش آغاز و در حال انجام می باشد.

مهندس مهدلو در ادامه افزود:بیش از ۶۰ درصد این کار انجام و طی دوماه آینده عملیات نصب و زیبا سازی این گلزار به انجام خواهد رسید .

وی از دیگر برنامه های شهرداری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت و افزود:نصب کاشی نگاره با موضوع دفاع مقدس بر روی یکی از دیوارهای سطح شهر ، نقاشی تصاویر دفاع مقدس ،تعویض تابلوهای ورودی بهشت زهرا،نقاشی دیواری با موضوع شهادت وعاشورا بر روی دیوارسالن سوگواری از دیگر کارهایی است با هدف حفظ و احیای نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام خواهدشد.

شهردار زرند گفت:به دنبال این هستیم که یادمان های بسیار مطلوب، شکیل و کاری فاخر در خصوص المان‌های دائم شهدا و دفاع مقدس در ورودی های شهر نصب نمائیم که در این خصوص نیز طرح اولیه ارائه و منتظر تصمیم نهایی کارشناسان هستیم.

وی با اعلام اینکه شهدا فقط متعلق به خانواده‌هایشان نیستند بلکه آن‌ها متعلق به همه مردم هستند و به خاطر از خودگذشتگی‌های این شهیدان است که اکنون همه ما امنیت داریم و می‌توانیم زندگی کنیم گفت:امیدواریم بتوانیم با انجام این فعالیتها گوشه ای از زحمات این شهیدان را جبران نماییم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات