نشست آموزشی مشاورین اموربانوان و خانواده با رویکرد ورزش و تغذیه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،نشست آموزشی مشاورین اموربانوان دستگاههای اجرایی استان با حضور مدیر کل امور بانوان استانداری، مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرائی ،دکتر قاسمی و دکتر موسوی با موضوع خود مراقبتی و رویکرد ورزش و تغذیه سالم در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

در این جلسه که خانم امیدوار ،مشاور اموربانوان شرکت آب منطقه ای زنجان و دبیر مشاورین امور بانوان صنعت آب و برق استان حضور داشت ،ابتدا خانم بلوری،مدیر کل  امور بانوان استانداری با اشاره به تقابل این نشست با هفته تربیت بدنی، این هفته را تبریک گفته و اظهار داشت: اهمیت وضعیت زنان تاثیر به سزایی بر سلامت فرزندان، خانواده و اجتماع دارد و آموزش و ارتقا، نگرش علمی آنها، جزءکلید واژه های اساسی دست اندر کاران اجتماعی و سلامت است.

مدیر کل امور بانوان استانداری تصریح کرد که تغذیه سالم و صحیح و فعالیت بدنی مناسب، قدم های مهم در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مزمن در بانوان است و اطلاع رسانی مثبت و ارائه اصول تغذیه و شاخص های سلامت، اثرات ماندگاری در سبک زندگی سالم خواهد گذاشت.

وی ابراز کرد که آموزش های لازم در مقوله های سلامت، نشاط و پویایی در اولویت است چرا که سلامت بزرگترین سرمایه هر انسانی است.

در ادامه دکتر قاسمی ، متخصص فیزیولوژی بدن به سرمایه های هر انسان اشاره کرد و گفت: هر انسانی باید 4 سرمایه اعم از سرمایه عاطفی (عشق و محبت واقعی به اطرافیان) ،سرمایه علمی و عقلی ،سرمایه مالی و سرمایه جسمانی داشته باشد.

سپس در راستای حفظ سرمایه و پس انداز جسمانی بانوان توضیحات مبسوط و علمی ارائه نمود.

در ادامه خانم دکتر موسوی ، استادیار تغذیه و رژیم درمانی و متخصص تغذیه، به ارائه مطالبی در خصوص رعایت الگوی مناسب تغذیه در بانوان و خانواده پرداخت، وی نیز سلامت خانواده و جامعه را در گرو سلامت روحی و جسمی بانوان آن جامعه دانست.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات