توزيع 2 هزار بسته آموزشي در مدارس استان توسط شركت ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع قزوين، مراسم نمادين طرح ملي قبض سبز با حضور مديرعامل اين شركت، مديركل آموزش و پرورش استان، بخشدار مركزي قزوين، مديركل روابط عمومي و اموربين الملل استانداري قزوين و جمعي از معاونان و مديران آموزش و پرورش و توزيع برق استان در واحد آموزش ابتدايي دانش شهرك دانش قزوين برگزار شد.

سعيد بهاديوند چگيني مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان قزوين اظهار داشت: طي هماهنگي به عمل آمده و در يك اقدام خداپسندانه از سوي وزارت نيرو و شركت توانير 2 هزار بسته آموزشي و لوازم التحريربا اعتباري بالغ بر يك ميليارد ريال  از محل صرفه جويي حاصل از حذف سالانه قبوض برق در بين دانش آموزان عزيز كم برخوردار و مناطق محروم توزيع  مي شود.

وي با اشاره به اينكه قبص هاي كاغذي برق از ابتداي مهرماه امسال ديگر صادر نمي شود افزود: با اجراي اين طرح از قطع 12هزار اصله درخت جلوگيري خواهد شد و اين امر از آلودگي محيط زيست و هدر رفت منابع ملي جلوگيري مي كند.

وي در پايان به دانش آموزان توصيه كرد: خانواده هاي خود را نسبت به قبوض پيامكي صادره از سوي شركت توزيع نيروي برق استان قزوين مطلع كرده و از طريق لينك مربوطه كه در پايين پيامكها درج شده است نسبت به پرداخت قبوض برق اقدام كنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات