با برگزاری مسابقات فنی و تخصصی باید فرهنگ خدمت رسانی مطلوب به مردم ارتقاء یابد

با برگزاری مسابقات فنی و تخصصی باید فرهنگ خدمت رسانی مطلوب به مردم ارتقاء یابد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در مراسم پایانی مرحله استانی مسابقات فنی و تخصصی بهره برداری شرکتهای آب وفاضلاب کشور گفت: از بهره بردارن انتظار می رود در پایان این مسابقات بیش از پیش فرهنگ ارائه خدمات مطلوب و پایدار به مشتر کین را در دستور کار قرار دهند.
مهندس هاشم امینی با اشاره به نقش بارز بهره برداران در ارائه خدمات پایدار به مشترکین عنوان کرد:فعالان در حوزه بهره برداری با نگهداری اصولی و بهره برداری صحیح از تاسیسات و منابع نقش بارزی در ارائه خدمات پایدار به مردم دارند.
وی تعهد،تخصص،پشتکار ،دقت و تلاش شبانه روزی را از ویژگی های بهره برداران برشمرد و خاطرنشان ساخت: ویژگی های منحصر بهره برداران که همان تعهد،تخصص،پشتکار ،دقت ،سرعت و تلاش شبانه روزی است منجر به استمرار ارائه خدمات بهینه به مردم می شود .
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان چگونگی کیفیت و کمیت  ارائه خدمات به مشترکین  را مرتبط با  مهارت و دانش بهره برداران در بهره برداری از  منابع و تاسیسات دانست و خاطرنشان ساخت:برخورداری بهره برداران از دانش روز و مهارت کافی در بهره برداری و نگهداری از تاسیسات و منابع ارتباط مستقیمی در ارائه خدمات مستمر به مردم دارد که مطمئنا با برگزاری این مسابقات شاهد افزایش مهارت بهره برداران در حوز ه های مختلف بهره برداری خواهیم بود.
مهندس هاشم امینی با اشاره به تامین آب شرب بیش از ۴ میلیون نفر  از طریق تصفیه خانه آب باباشیخعلی اعلام کرد: تصفیه خانه آب باباشیخعلی که تامین کننده آب شرب بیش از ۴ میلیون نفر می باشد توسط بهره برداران نگهداری و در مدار قرار می گیرد پس می طلبد بهره برداران با ارتقاء سطح دانش درصدد خدمات رسانی بهینه بیش از گذشته به مردم باشند.
وی برگزاری مسابقات را بهانه ای دانست تا از این طریق به نقاط ضعف و قوت در بخش بهره برداری بیش از گذشته پی ببریم خاطرنشان ساخت: قطعا برگزاری این مسابقات در شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه بهره برداری بسیار موثر است که این امر تاثیر بسزایی در افزایش راندمان در بخش بهره برداری دارد.
مهندس امینی اصفهان را پیشگام در صنعت آبفا کشور دانست و بیان داشت: استان اصفهان با بیش از نیم قرن سابقه در فعالیت صنعت آب و فاضلاب یکی از قدیمی ترین استانها درکشور بشمار می آید براین اساس فعالان در صنعت آبفا اصفهان باید پیشرو در رشد وشکوفایی این صنعت در کشور باشند.
لازم به یادآوری است پس از پایان  برگزاری مرحله استانی مسابقات فنی و تخصصی مهارتهای بهره برداری شرکتهای آب وفاضلاب در کشور در نهایت در بخش تعمیرات خطوط لوله آب شرکت آبفا روستایی اصفهان به مرحله بلوکی راه یافت و تیمهای آبفا منطقه ۳ ویک به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
در بخش نصب انشعاب آب تیم آبفا خوروبیابانک به مرحله بلوکی رسید و تیمهای آبفا روستایی اصفهان و آبفا نجف آباد در رده های بعدی قرار گرفتند.
در بخش نصب انشعاب فاضلاب تیم آبفا کوهپایه به مرحله بلوکی راه یافت و تیمهای آبفا منطقه یک و آبفا روستایی خوروبیابانک به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.
در بخش عیب یابی مدار فرمان تابلوهای برق تیم آبفا لنجان به مرحله بلوکی صعود کرد و تیمهای آبفا ستاد مرکزی و تصفیه خانه فاضلاب شمال به ترتیب به مقامهای دوم و سوم رسیدند.
در بخش آزمون کنترل شیمیایی آب خانم محدثه السادات  شاهمردای و شیما شاپور بلند به مرحله بلوکی راه یافتند و سید محسن حسینی و ریحانه نصر اصفهانی مقام دوم و فاطمه عقدایی و مریم پور عباسی به مقام سوم دست یافتند.





لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات