سامانه اینترنتی جهت درخواست ملاقات مردمی شهروندان با شهردار ارومیه راه اندازی شد

سامانه اینترنتی جهت درخواست ملاقات مردمی شهروندان با شهردار ارومیه راه اندازی شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: سامانه اینترنتی جهت درخواست ملاقات مردمی شهروندان با شهردار ارومیه راه اندازی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ؛ یاسر اسدپور اظهار کرد: سازمان فاوا همواره تلاش کرده با بکارگیری ظرفیت‌های الکترونیک در جهت حرکت به سمت شهری هوشمند، ضمن ایجاد پل های ارتباطیِ گوناگون، برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان، گامی موثر در جهت تسهیل تعامل دو سویه با شهروندان و تسریع رسیدگی به مشکلات بردارد .

وی با اشاره به اینکه پیش از این ملاقات شهروندان با شهرداران مناطق تنها از طریق مراجعه حضوری میسر بود؛ افزود: تاکنون دسترسی به سامانه مذکور بصورت داخلی در مجموعه شهرداری ارومیه امکان پذیر بوده و متقاضیان برای ثبت نام می بایست به صورت حضوری به دفتر شهردار مراجعه و پس از ثبت درخواست خود، اقدام به پیگیری جهت برقراری ملاقات مردمی می‌کردند .

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه بیان کرد: سامانه ملاقات مردمی هم اکنون به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفته و شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی khedmat.urmia.ir وارد قسمت درخواست ملاقات با شهردار شده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند .

وی اظهار کرد: از مزایای این سامانه امکان ثبت درخواست به صورت غیرحضوری است که در این شیوه فرد متقاضی می‌تواند با بارگذاری مستندات در سامانه و وارد کردن شماره همراه خود؛ درخواست را ثبت و در ادامه از طریق پیامک و کد رهگیری، روند رسیدگی به وی اطلاع داده می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات