رقابت های لیگ برتر والیبال در فصل جاری از هشتم آبان ماه شروع می شود

رقابت های لیگ برتر والیبال در فصل جاری از هشتم آبان ماه شروع می شود

سرمربي تيم شهرداری ارومیه پس از اتمام دو دیدار تداركاتي تیمش مقابل کاله گفت: ‌در ديدارهاي تداركاتي بدنبال نتيجه نبودیم، هدف شناسايي و رفع نقاط ضعف تیم و هماهنگی بین بازیکنان بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛  مصطفی کارخانه پس از اتمام دو ديدار تداركاتي تيم شهرداری ارومیه مقابل تيم کاله آمل بیان کرد:‌ اين دو مسابقه تيم شهرداری ارومیه  در سال جاری بود و خوب است كه توانستیم بازيكنان را در موقعيت بازي ببينیم تا شرایط آن ها را محک بزنیم .

سرمربي تيم شهرداری ارومیه با بيان اينكه در مسابقه با تيم کاله اشتباهاتی داشتيم، افزود: متاسفانه فرهاد قائمی را فعلا به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و علی شفیعی نیز پس از اتمام ‌مسابقات جهانی و نیاز به استراحت جهت رفع مصدومیت جزئی ، حدود دو هفته است که تمرین نداشته است .

وی خاطر نشان کرد:۸۰ درصد ترکیب تیم ما تاکنون در کنار هم بازی نکرده بودند و بازی با تیم مدعی کاله آمل یکی از بهترین گزینه ها بود تا در شرایط سخت و تحت‌ فشار بازیکنان را بسنجیم .

كارخانه اضافه كرد: مسابقه با کاله بسیار خوب بود و به هدف ترسیمی که داشتیم رسیدیم ؛ چون من تاكنون هيچ ارزيابي از بازیکنان تیم در شرایط مسابقه نداشته ام ، هدف از برگزاری این بازی ها ارزیابی بازیکنان و بازی جهت هماهنگی هرچه بهتر آنها بود .

کارخانه در پایان ضمن تقدیر از حضور و حمایت پرشور هواداران تصریح کرد :من و بازیکنانم سربازان این شهر هستیم و مطمئنن با حمایت هواداران ، مردم و مسئولین شهری بهترین‌ نتایج تاریخ والیبال این شهر را کسب خواهیم کرد .

وی گفت : رقابت های لیگ برتر والیبال در فصل جاری از هشتم آبان ماه شروع خواهد شد و تیم شهرداری ارومیه در هفته اول میهمان شهرداری گنبد خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات