شکل‌گیری سرمایه‌های اجتماعی فرآیند توسعه راوند را سرعت بخشید

شکل‌گیری سرمایه‌های اجتماعی فرآیند توسعه راوند را سرعت بخشید

حجت‌الاسلام رجبی در برنامه رادیویی #صبح_سیلک بیان کرد: منطقه راوند از دیرباز به واسطه ظرفیت‌های ممتاز در حوزه‌های مختلف به ویژه عرصه‌ فرهنگ، دین و ولایت‌مداری از جایگاهی ویژه در سطوح گوناگون برخوردار بوده است.

وی، به پیشینه راوند در زمینه ترویج مذهب شیعه، نهج‌البلاغه و بینش‌ دینی اشاره کرد و از نمونه‌های مختلف این منطقه در حوزه‌ ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی، کشاورزی و... نام برد.

این معتمد ناحیه راوند با اشاره به اجرای طرح معتمدین محلات و سرمایه‌های اجتماعی، آن را ابتکاری کم‌نظیر در حوزه مدیریت شهری خواند و گفت: این اتفاق موجب هم‌افزایی حداکثری نیروها و ظرفیت‌ها و موجب شناسایی نیازهای واقعی و ضروری مردم در نقاط مختلف شهر شده است.

رجبی با یادآوری اقدامات گسترده در منطقه راوند، شکل‌گیری طرح معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی را عامل سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه این منطقه دانست. ▫️مسئول ناحیه راوند منطقه پنج شهرداری نیز در این برنامه با تشریح فرآیند انتخاب معتمدین محلات و سرمایه‌های اجتماعی، بهره‌مندی از نظرات آنان را در تشخیص صحیح اولویت‌ها و برنامه‌های اجرایی مورد نظر شهرداری بسیار تعیین‌کننده خواند.

ماشاءالله ناصرپور، از کمیته‌های مختلف دربردارنده سرمایه‌های اجتماعی نام برد و گفت: املاک، عمران، خدمات شهری و فضای سبز، وصول مطالبات، فرهنگی و اجتماعی از جمله کمیته‌های موجود در فرآیندهای اجرایی ناحیه تا کنون بوده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات