تاکید نماینده مردم سبزوار بر رفع سریع مشکلات آبرسانی روستاهای دهستان شامکان

تاکید نماینده مردم سبزوار بر رفع سریع مشکلات آبرسانی روستاهای دهستان شامکان

نشست مردمی نماینده مردم سبزوار در مجلس با اهالی روستاهای دهستان شامکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در نشستی که با حضور نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، مدیر آبفار، اهالی و اعضاء شورای اسلامی روستاهای یحیی آباد، کلاته، حسین آباد، کلاته نوبهار، علی آباد ترکن و شامکان دهستان شامکان شهرستان سبزوار برگزارگردید، مشکلات مطرح شده از سوی اهالی روستاها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید مشکلات مربوط به شبکه آب شرب روستاهای دهستان شامکان از طریق امور آبفار سبزوار و اعضاء شورای اسلامی روستاها پیگیری گردد.

مدیر امور آبفار سبزوار در این خصوص بیان کرد: عدم رعایت الگوی مصرف، استفاده از آب شرب برای مصارف کشاورزی، دام و همچنین فرسودگی شبکه ها و هدر رفت ناشی از اتفاقات یکی از دلایل عمده مشکلات و کمبود آب در روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار می باشد.

عباس واهبی در ادامه گفت: در سال جاری مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار جهت رفع مشکلات آب شرب روستاهای دهستان شامکان در نظر گرفته شده است که با تخصیص و اجرایی شدن عملیات لازم، مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

واهبی افزود: در حال حاضر دهستان شامکان با شش روستا و جمعیتی بالغ بر 5000 نفر در قالب 2076 مشترک تحت پوشش خدمات آبرسانی امور آبفار سبزوار قرار دارد.

رمضانعلی سبحانی فر، نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت های  امور آبفار سبزوار در خدمات رسانی به روستاییان، بر لزوم سرعت بخشی در رفع مشکلات آبرسانی به روستاهای دهستان شامکان تأکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات