به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی تخصصی دو روزه ی مدیران حراست ادارات کل راه و شهرسازی ب...

به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی تخصصی دو روزه ی مدیران حراست ادارات کل راه و شهرسازی ب...

در ابتدای این گردهمایی نیز مهندس حسینی مدیر کل و علی رئیسی مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان، گزارشی از اقدامات انجام شده در این اداره و وضعیت محورهای مواصلاتی استان، مسکن مهر،پروژه اقدام ملی و اقدامات انجام شده در اداره کل ارایه دادند.

در ادامه نیز مدیران کل دستگاه های امنیتی، قضایی، نظارتی و اجرایی استان ضمن بیان دیدگاه و نظرات تخصصی خود به شرح وظایف و انتظارات از حوزه حراست دستگاه های اجرایی، به بخشنامه ها و قوانین مربوط به موضوع گردهمایی اشاره کردند.

همچنین در این گردهمایی کارگاه آموزشی و تخصصی ای با موضوع نحوه ی نظارت بر پروژه های عمرانی حوزه راهسازی و تخصیص قیر مصرفی به ریاستِ معاونین امور استان ها و حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی و با حضور مدیران حراست ادارات کل راه و شهرسازی منطقه 3 کشور برگزار شد.

این گردهمایی دوه روزه با حضور دکتر سیدعیسی حسینی رییس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی، معاونین ایشان، مهندس داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران کل ادارات اطلاعات، سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، دادگستری استان ، مدیران کل و حراست ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ایی، هواشناسی، هواپیمایی، فرودگاه، آزمایشگاه مکانیک خاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

رئیس محترم مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت لزوم هم اندیشی ، هم افزائی و هم پوشانی دستگاه های اجرائی، نظارتی و امنیتی، هدف مشترک دستگاه های مذکور را تحقق آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی در راستای انجام وظایف و مقابله با انحراف و فساد در جامعه برشمرد و به اهمیت برخورد با فسادهای غیرمتشکل از جمله اختلاس و ارتشاء پرداخت.

ایشان در ادامه  شناسائی و احصاء آسیبها و تهدیدات راه و شهرسازی، شناسائی مفاسد و تلاش برای ایجاد یک سازمان پاک کم مسئله، کم برخوردار از فساد و پیشرو در امر توسعه را بعنوان انتظارات از حوزه حراست های تابعه وزارت راه و شهرسازی برشمردند.

جناب آقای دکتر حسینی با اشاره به طرح اقدام ملی بعنوان اولویت شاخص وزارت راه و شهرسازی به ضرورت اجرای به موقع و به دور از فساد طرح مذکور پرداخت و بهره گیری از تجارب طرح مسکن مهر در کشور به منظورپیشگیری از مشکلات احتمالی را ضروری دانست.

گفتنی است، استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، فارس، جنوب فارس(لارستان)، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد منطقه 3 کشور را تشکیل می دهند.گیلویه و بویراحمد منطقه 3 کشور را تشکیل می دهند .

.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات