اجرای طرح جمع آوری سگ های بلاصاحب در سطح منطقه۷تبریز

اجرای طرح جمع آوری سگ های بلاصاحب در سطح منطقه۷تبریز

به گزارش شهریار، یعقوب غیور با اشاره به عقد قرارداد با افراد حقیقی و حقوقی برابر دستورالعمل شهردار تبریز با تهیه ملزومات بیهوشی و رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی در سطح شهرداری منطقه۷تبریز ادامه داد: شهرداری منطقه۷ تبریز با استقرار اکیپ های عملیاتی زنده گیری به صورت روزانه نسبت به زنده گیری سگ ها اقدام می کند.

او تصریح کرد: مبادی ورودی و محل تجمع این سگ ها در سطح حوزه یاد شده از قبل رصد و پس از شناسایی کانون های وفور اقدام به اجرای عملیات از سوی اکیپ های اجرایی می شود.

او افزود: بر حسب اولویت و مشکلاتی که از طرف شهروندان گزارش می شود، نسبت به انجام طرح های ضربتی و اعزام اکیپ های عملیاتی به کانون های وفور مشخص اقدام لازم انجام می پذیرد.

غیور در ادامه افزود: طی هفته گذشته در برخی از نقاط منطقه چندین قلاده جمع آوری و به مرکز نگهداری موقت منتقل شد و اقدامات کلینیکی، عقیم سازی و... بر روی آن ها صورت می پذیرد.

او ضمن تاکید بر ضرورت جمع آوری این سگ ها بصورت ضربتی با اکیپ های مشخص شده اظهار داشت : با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه که همجوار با برخی روستاها و حاشیه شهر بوده، یکی از علل مهم ورود سگ های بی صاحب به داخل حوزه منطقه این عامل است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات