کارت های ویژه سالمندان «کارت منزلت» اجرا می شود

کارت های ویژه سالمندان «کارت منزلت» اجرا می شود

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه  گفت: شهرداری ارومیه با هماهنگی بهزیستی آذربایجان غربی در نظر دارد کارت های ویژه سالمندان «کارت منزلت» جهت استفاده رایگان سالمندان از ناوگان حمل و نقل عمومی  را اجرا کنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  علی محبوبی  با اشاره به اجرای مراسم ویژه 9 مهر ماه 98 روز جهانی سالمندان و رونمایی از برچسب های ویژه سالمندان از اداره بهزیستی استان در خواست کرد طی ابلاغ به ادارت شهرستانی خود برچسب های ویژه سالمندان را از شهرداری های هر استان مطالبه کنند.

وی با بیان این که شهرداری ارومیه با هماهنگی بهزیستی استان در نظر دارد کارت های ویژه سالمندان «کارت منزلت» جهت استفاده رایگان سالمندان از ناوگان حمل و نقل عمومی  را اجرا کنند، اظهار کرد: اجرای این طرح طبق تحقیق و برآورد هزینه نیازمند بودجه بسیاری بوده وطی نشستی که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی  صورت گرفته، مقرر شده است بخشی از این میزان هزینه در صورت به تصویب رسیدن از بودجه استانی و ملی تامین شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه افزود: در خصوص بخش فرهنگی و تفریحی در مراکز سالمندان حاضر به همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم ، ما می توانیم در این زمینه  از ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری جهت برگزاری کارگاه ها استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با احصاء افراد سالمند خوش فکر، می توان اتاق فکری تشکیل داد تا دغدغه های سالمندان را از زبان خود آن ها به دستگاه های اجرائی پیشنهاد داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات