ثبت و پاسخگویی 1842 درخواست شهروندان منطقه دو در سامانه 137
احمد شاه بالایی با بیان اینکه سامانه 137 فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینهای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگسازی واطلاع رسانی از مولفههای مهم این سامانه است.
وی تصریح کرد: سامانه 137به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته میشود.
مدیر منطقه دو شهرداری تاکید کرد :از 1842پیام رسیده در هفت ماهه نخست سال جاری، 1165پیام پاسخگویی و بقیه پیامها قابلیت اجرایی نداشته و یا در خصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.
شاه بالایی تصریح کرد: از 1842پیام رسیده در مدت مذکور، بیشترین پیامها در زمینه آسفالت با 1046 پیام، زباله با 201 پیام و نظافت با 187 پیام بوده و بقیه پیامها شامل 131مورد ستاد پاکیزگی ،70 مورد آبگرفتگی، 76 مورد سد معبر، 62 مورد چاه و گودال،49 مورد عمرانی و بقیه پیامها در زمینههای فضای سبز، ساخت و ساز غیرمجاز و لایروبی بوده که بیشتر پیامها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان
نظرات