ثبت و پاسخگویی 1842 درخواست شهروندان منطقه دو در سامانه 137

ثبت و پاسخگویی 1842 درخواست شهروندان منطقه دو در سامانه 137

احمد شاه بالایی با بیان اینکه سامانه 137 فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه‌ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ‌سازی واطلاع رسانی از مولفه‌های مهم این سامانه است.

وی تصریح کرد: سامانه 137به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری تاکید کرد :از 1842پیام رسیده در هفت ماهه نخست سال جاری، 1165پیام پاسخگویی و بقیه پیام‌ها قابلیت اجرایی نداشته و یا در خصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.

شاه بالایی تصریح کرد: از 1842پیام رسیده در مدت مذکور، بیشترین پیام‌ها در زمینه آسفالت با 1046 پیام، زباله با 201 پیام و نظافت با 187 پیام بوده و بقیه پیام‌ها شامل 131مورد ستاد پاکیزگی ،70 مورد آبگرفتگی، 76 مورد سد معبر، 62 مورد چاه و گودال،49 مورد عمرانی و بقیه پیام‌ها در زمینه‌های فضای سبز، ساخت و ساز غیرمجاز و لایروبی بوده که بیشتر پیام‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات