دستگاه‌ TBM خط 3، مطابق با برنامه‌ زمان‌بندی در  ...

دستگاه‌ TBM خط 3، مطابق با برنامه‌ زمان‌بندی در ...

دستگاه‌ TBM خط 3، مطابق با برنامه‌ زمان‌بندی در حال حفاری است

به گزارش پایگاه اطلاع‎‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در ادامه طرح چهارشنبه های پاسخگویی اعضای شورای شهر، در مرکز 137 حضور پیدا کرد و پاسخگوی تماس های شهروندان بود.

بهاروند در پایان 2 ساعت مکالمه با شهروندان و شنیدن مسائل و مشکلات و پیشنهادات آنها در حوزه مدیریت شهری، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و با اشاره به ورود دستگاه حفاری TBM به ایستگاه امامت در خط 3 مترو مشهد، اظهارکرد: خوشبختانه عملیات حفاری این خط کاملا منطبق بر برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده است و اخیرا نیز با حضور وزیر محترم اقتصاد و دارایی و استاندار خراسان رضوی شاهد ورود دستگاه به ایستگاه انتهای امامت بودیم.

وی در ادامه گفت: دستگاه TBM به مدت 3 ماه نیازمند تعمیرات و اورهال شدن است و سپس به مسیر خود ادامه خواهد داد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد از عزم راسخ شورای پنجم برای تکمیل و بهره‌برداری از خط 3 مترو، حدفاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری در اواخر سال 1399 یا اوایل سال 1400 سخن گفت و افزود: با توجه به شرایط مشهد، احداث خطوط مترو باید با جدیت دنبال شود؛ بدون شک با تکمیل خطوط 4گانه، بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی شهر برطرف خواهد شد.

بهاروند در بخش دیگری از صحبت های خود به روزهای اخیر که مشهد میزبان بیش از 4 میلیون زائر از نقاط مختلف بود، اشاره کرد و گفت: در این مدت تمامی امکانات معاونت عمران و حمل و نقل و ترافیک بسیج شده بود و در خدمت زائرین و مجاورین قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم تمامی تلاش‌ها، همیشه درصدی نارضایتی وجود دارد ولی میتوان گفت که بیش از 90 درصد زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی طی این مدت از حوزه حمل‌ونقل و ترافیک مشهد رضایت داشته‌اند و خدماتی که شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی ارائه کرده‌اند، مایه خرسندی است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات