بسيج دانش آموزي راه ورود فرزندان جامعه به عرصه سازندگي است

بسيج دانش آموزي راه ورود فرزندان جامعه به عرصه سازندگي است

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري بسيج را از ارزشهاي والاي انقلاب و نظام اسلامي برشمرد و افزود : تفكر بسيجي كه از فزهنگ انقلاب نشات گرفته ، انديشه كار و تلاش مخلصانه و پيشرفت سريع با تكيه بر ايمان و خودباوري است .

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شوراي اسلامي شهر ساري ، عليجان شمشيربند كه به مناسبت هشتم آبان سالروز شهادت بسيجي 13 ساله شهيد محمد حسين فهميده و روز بسيج دانش آموزي سخن مي گفت خاطر نشان كرد : تشكيل بسيج از ابتكارات معمار بزرگ انقلاب اسلامي حضرت امام خميني قدس الله نفسه الزكيه مي باشد و آن رهبر عظيم الشان با درايت و روشن بيني و آينده نگري خاصي كه داشتند ، با صدور فرمان تشكيل بسيج ، امنيت و ايستادگي و اقتدار و سربلندي جامعه اسلامي را تضمين نمودند چراكه بسيج همواره در ميادين سخت حاضر است  و با همت و حميت مثال زدني اش ، حماسه ها مي آفريند و مايه دلگرمي مردم و مسئولان مي باشد .

وي با بيان اينكه بسيج دانش آموزي راه ورود فرزندان ما به عرصه سازندگي است افزود : بسيج دانش آموزي سرچشمه تحرك آفريني در نو نهالان و نوجوانان است و آنها را به تناسب نيازهاي روحي و عاطفي شان براي پا نهادن در عرصه عمل مهيا مي كند .

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري تصريح كرد : بسيج دانش آموزي علاوه بر اينكه زمينه ساز تحكيم ارتباط دانش آموزان با مساجد و آشنايي آنان با فرهنگ كار و تلاش مي باشد در عين حال از كارآمدترين تشكل هاي دانش آموزي براي فعاليت در زمينه فرهنگ سازي است و با عنايت به اينكه ما در حوزه هاي مختلفي از جمله در حوزه مسائل مرتبط با شهرنشيني و حقوق شهروندي نياز به فرهنگ سازي داريم ، نقش اجتماعي و فرهنگي بسيج دانش آموزي نمايان تر مي شود .

وي همچنين يادآور شد : بسيج دانش آموزي در واقع مكتب ايثار و نوعدوستي ، جديت و سازندگي ، تعاون و همياري و تمرين مهارتهاي زندگي اجتماعي است .

شمشيربند با تاكيد بر اينكه در بسيج دانش آموزي ابتكار و خلاقيت و روحيه همكاري و كوشش در بچه هاي دانش آموز تقويت مي گردد ، اين تشكل را زمينه ساز آشنايي نوباوگان با ارزشهاي ديني و انقلابي دانست و تقويت آنرا مورد تاكيد قرار داد .

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري در پايان ياد همه شهداي بسيجي منجمله دانش آموزان شهيد را گرامي داشت و ضرورت استفاده از ظرفيتهاي نهاد تعليم و تربيت خصوصا بسيج دانش آموزي را در پيشبرد امور مورد توجه قرار داد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات