کارت اعتباری خرید کالا برای 61 تاکسیران صادر شد

کارت اعتباری خرید کالا برای 61 تاکسیران صادر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان گفت: به منظور حمایت از تاکسیرانان حوزه حمل و نقل درون شهری و خدمت رسانی به آن ها، تفاهم نامه سه جانبه ای بین اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، بانک قرض الحسنه مهر ایران و فروشگاه های زنجیره ای افق کورش به امضا رسیده که بر اساس آن، کارت اعتباری خرید کالا از فروشگاه های زنجیره ای افق کورش تا سقف مبلغ دو میلیون و چهارصد هزار تومان به تاکسیرانان اعطا می شود.

وی افزود: بر مبنای این توافق نامه، سالانه در سه نوبت، مبلغ 800 هزار تومان در کارت اعتباری واریز می شود و تاکسیرانان می توانند در طول سال هر چهار ماه یک بار تا سقف دو میلیون و چهارصد هزار تومان از فروشگاه های زنجیره ای افق کورش خرید کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح، 61 تاکسیران ناوگان سازمان تاکسیرانی قزوین برای دریافت کارت اعتباری اقدام به تشکیل پرونده نمودند که کارت های آنان صادر و به آنان تحویل شده است.

عرشیان تصریح کرد: تاکسیرانانی که متقاضی دریافت کارت اعتباری خرید کالا می باشند، باید در سامانه جامع اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به نشانی www.irtusan.ir ثبت نام کرده و 72 ساعت پس از گذشت انجام مراحل ثبت نام و دریافت تاییدیه از این سامانه، به یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران برای افتتاح حساب مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام فرایند ثبت نام در سامانه، افتتاح حساب و دریافت کارت اعتباری، در سه ماهه اول مبلغ هشت میلیون ریال با کارمزد 4/1 درصد در کارت های اعتباری واریز می شود و متقاضیان می توانند از فروشگاه‌های زنجیره ای افق کورش خرید کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: پرداخت نخستین قسط، یک ماه بعد از دریافت کارت آغاز خواهد شد و تاکسیرانان اعتبار تخصیصی را باید طی چهار قسط به مبلغ ماهی دو میلیون ریال بازپرداخت نمایند و پس از اتمام آخرین قسط، مجددا تا دو مرحله، مبلغ 800 هزار تومان در کارت های اعتباری شارژ خواهد شد که در صورت پرداخت نکردن اقساط در موعد مقرر، متقاضیان از دریافت تسهیلات برای مراحل بعدی حذف خواهند شد.

عرشیان در خاتمه اعلام کرد: جهت تکمیل پرونده بانکی و دریافت تسهیلات، همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و ارائه یک برگ سفته یا چک صیادی به عنوان ضمانت به مبلغ یک میلیون تومان الزامی است و متقاضیان دارای چک برگشتی و اقساط معوقه، تا زمان تسویه حساب نمی توانند از این خدمات استفاده نمایند.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات