«خشت طلایی» بر پیکر کاشان نشست

«خشت طلایی» بر پیکر کاشان نشست

مهدی بذرافشان با اعلام این خبر بیان کرد: در این جشنواره بین‌المللی که با شعار «ایجاد شهرهایی هوشمند، تاب‌آور و زیست پذیر برای همه» و با رقابت 500 پروژه و تجربه مدیریت شهری داخلی و خارجی برگزار شد، شهرداری کاشان توانست دو رتبه برگزیده را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه 200 پروژه و تجربه شهری از داخل کشور و بیش از 300 پروژه و تجربه از سایر شهرهای جهان در این جشنواره شرکت کرده‌‌اند گفت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در هفت محور «تاب‌آوری، زیست‌پذیری و توسعه پایدار شهری»، «مشارکت شهروندان، توسعه محله‌ای و توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر»، «معماری، شهرسازی، میراث فرهنگی و بازآفرینی شهری»، «شهر هوشمند و خلاق انسان‌محور»، «تأمین منابع، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، اشتغال و اقتصاد شهری»،«توسعه زیرساخت‌ها، حمل و نقل عمومی و خدمات شهری» و «حکمروایی محلی، برنامه‌ریزی و مدیریت شهری» با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، خاطرنشان کرد:شهرداری کاشان با 6 پروژه در این رویداد حضور داشت که پروژه‌های احیای آب انبار دارکوب با کاربری آمفی‌تئاتر روباز با عنوان « روح فرهنگ در کالبد دارکوب پیر» و همچنین سامانه شهروندی کاشان‌کارت با نام «کاشان، شهری بدون پول نقد» در زمره برترین‌ها قرار گرفتند.

بذرافشان افزود: پروژه‌های سامانه شهروندی کاشان کارت و احیای آب‌انبار دارکوب با کاربری آمفی‌تئاتر روباز به ترتیب در محورهای « شهر هوشمند و خلاق انسان‌محور» و « معماری، شهرسازی میراث فرهنگی و بازآفرینی شهری» صاحب عناوین برگزیده شدند.

وی برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان چهارمین دوره «جایزه بین‌المللی خشت طلایی تهران» در روز شنبه ۱۱ آبان در مرکز همایش‌های برج میلاد را یادآور شد و عنوان کرد: در این آیین، علاوه بر شهردار تهران به عنوان رئیس افتخاری جشنواره، مسئولان عالی اجرایی کشور نیز حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است جایزه جهانی خشت طلایی تهران که به عنوان تنها جایزه جامع و مرجع کشور در حوزه توسعه و مدیریت شهری، هر ساله همزمان با مراسم روز جهانی شهرها اهدا می‌شود، امسال در دوره چهارم با شعار ایجاد «شهرهایی هوشمند، تاب آور و زیست پذیر برای همه» برگزار شده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات