برپایی نمایشگاه نقاشی توانیاب هنرمند کاشانی در کوشک کمال الملک

برپایی نمایشگاه نقاشی توانیاب هنرمند کاشانی در کوشک کمال الملک

مرتضی والی‌زاده ضمن دعوت از علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه گفت: این روزها اگر به کوشک کمال الملک در میدان کمال الملک سر بزنید با آثار نقاشی و کار روی چوب بانوی هنرمند کاشانی در نمایشگاهی با عنوان"بی بال پریدن" روبرو می شوید.

وی افزود: در این نمایشگاه که سومین تجربه کار انفرادی فضه ریاضی مقدم است، ۴۲ اثر با موضوع آلاینده های زیست محیطی، طبیعت بکر، کوچه باغ، حیوانات، گل و منظره که با کمک لب و دندان به تصویر کشیده شده جهت تماشا و فروش به معرض نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، هدف از برپایی این نمایشگاه را ارائه موضوعات اجتماعی و توانمندي‌هاي توان‌یابان، رشد ديدگاه همدلي و ارزش‌هاي مثبت فرهنگي و نیز آشنایی با موفقیت‌های هنری و اجتماعی این هنرمند عنوان کرد.

والی‌زاده خاطرنشان کرد: تلاش ما در سازمان این است که بتوانیم در راستای حمایت از ظرفیت توان‌یابان در جامعه بستری را برای بیشتر دیده شدن آنها و به نوعی نشاط اجتماعی در این افراد ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه نمايشگاه «بی بال پریدن» به کوشش مدیریت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سازمان زیباسازی شهرداری دائر شده و تا ۱۷ آبان ماه در کوشک کمال الملک پذيراي دوستداران هنر و بازدیدکنندگان است، یادآور شد: مراسم افتتاحیه و آغاز به کار این نمایشگاه پنج شنبه ۹ آبان‌ماه از ساعت ۶ عصر با حضور خانواده فضه ریاضی مقدم، مسئولین شهری، جامعه هنری و توانیابان کاشان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا تاریخ اعلام شده همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۵ عصر تا ۹ شب به کوشک کمال‌الملک مراجعه کنند.

گفتنی است فضه ریاضی مقدم متولد سال ۱۳۷۱ کاشان و دارای مدرک دیپلم علوم انسانی است که سال ۱۳۸۴ در حادثه رانندگی از ناحیه گردن، قطع نخاع شده و در زمینه نقاشی رنگ روغن، تئاتر ، نقاشی روی چوب و فعالیت در گروه سرود توانیاب ستارگان مهر توانایی‌های خود را به منصه ظهور رسانیده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات