عملیات آسفالت و بهسازی معابر ساری اجرا شد

عملیات آسفالت و بهسازی معابر ساری اجرا شد

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شهرداری ساری، کیفیت معابر شهری یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از عملکرد شهرداری ها محسوب می شود.


از موضوعات مهم در این زمینه ،آسفالت خیابان ها و معابر شهری است که اگر کیفیت،دوام و پایداری لازم نداشته باشد علاوه بر تخریب طبیعی آسفالت معابر شهر،نارضایتی شهروندان را نیز بهمراه دارد.


حال با تعاریفی که از کیفیت معابرشهری شده شهرداری ساری برای ارتقای افزایش رضایتمندی شهروندان مرکز استان این عملیات را در سطح شهر اجرایی کرده است.


پروژه آسفالت و لکه گیری در مناطق مختلف شهر از سوی شهرداری منطقه یک در خیابان های قارن، طالقانی دوم، پیروزی، امام هادی(ع)، حزب الله و کوچه های واردی و مهدیه اجرا شده و در این راستا بهسازی ، لکه گیری و آسفالت در خیابان های فارابی،خاقانی،رفاه ،بلوار آزادی  و نیز سنگفرش خیابان رازی ،مازیار و ابتدای خیابان خاقانی 13 به همت شهرداری منطقه دو عملیاتی شده است.

شهرداری منطقه سه هم همگام با شهرداری های مناطق یک و دو، آسفالت ضلع غربی بلوار کشاورز را اجرا کرده است.

عملیات پیاده رو سازی فاز اول میدان امام(ره)حد فاصل خیابان جام جم  به مساحت 600 متر مربع نیز از دیگر اقدامات شهرداری ساری بوده که سازمان عمران و بازآفرینی شهری آن را انجام داده است.

این اقدامات در راستای توسعه خدمات شهری و تامین زیر ساخت ها در سطح شهر با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی شهروندان اجرا شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات