برگزاری جلسه و اجرای مانور بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه...

جلسه و مانور کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان با محوریت بررسی سیلاب های احتمالی در محل این شرکت برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، جلسه و مانور کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان در تاریخ 11 آبان ماه 98 با محوریت بررسی سیلاب های احتمالی در با حضور محمد رضایی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کردستان، کامران خرم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان  در محل شرکت آب منطقه ای کردستان برگزار گردید.

در این جلسه، محمدرضایی، پس از تبریک هفته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، در خصوص تعامل بیشتر استانداری کردستان با شرکت آب منطقه ای خبر داد و گفت: در بحث تامین اعتبارات مورد نیاز در خصوص مدیریت بحران سدها، نهایت تلاش خود را بکار خواهد برد.

وی در ادامه ضمن بررسی حوزه های مختلف فعالیت شرکت آب منطقه ای در حوزه  پدافند غیرعامل، از مهمترین اقدامات در حفظ زیرساخت های آب استان حفاظت کیفی و کمی را عنوان نمود و گفت: استفاده از تکنولوژیهای روز در حفاظت و نگهداری سدهای استان و شبکه های آبرسانی از اهم واجبات است.

در ادامه جلسه، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان، نیز ضمن تبریک به مناسبت نکوداشت هفته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل گفت: برنامه ۵ ساله ای توسط این شرکت در خصوص پدافند غیرعامل پیش بینی و تدوین گردیده و به وزارت نیرو ارسال شده که توسط وزارت متبوع تائید و ابلاغ گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث مدیریت بحران ارتباط با مسئولین ذیربط و تعامل دستگاه های اجرایی در جهت استفاده از ظرفیتها در مقابله با بحران، امری ضروریست .

خرم از کارکنان شرکت آب منطقه ای در خصوص اقدامات موثر در بخش مدیریت بحران خصوصا مهار سیل و حفاظت از منابع آب قدردانی کرد و گفت: بروز شدن این شرکت به تکنولوژیهای روز و دریافت آنلاین اطلاعات ورودی سدها و تنظیم خروجی آن و همچنین تجهیز اتاق سرور، تقویت حفاظت سایبری و توسعه ارتباط شبکه داخلی، تجهیز ایستگاه های هواشناسی، اجرای طرح حفاظت هوشمند از سدهای استان، اجرای مانورهای عملیاتی سطح ۳ و خرید تجهیزات و ملزومات مناسب پدافندی از اقدامات حائز اهمیت شرکت آب منطقه ای کردستان می باشد.

در این جلسه عرفان عبداللهی، سرپرست گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت نیز در خصوص عملکرد این گروه در سال 98 گزارش جامعی را ارایه نمود.

لازم به ذکر است پس از جلسه، نمایشگاه توانمندی های اکیپ مدیریت بحران و مانور پدافندی و مقابله با بحران در محوطه شرکت آب منطقه ای کردستان با حضور اعضای جلسه، برگزار گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كردستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كردستان

    شركت آب منطقه‌ای كردستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات