مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند : جلب رضایت شهروندان سرلوحه فعالیت های شورا و شهرداری است

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند : جلب رضایت شهروندان سرلوحه فعالیت های شورا و شهرداری است

منتخب شورای شهر زرند در نشست شورای معاونین شهرداری بر لزوم افزایش فعالیتهای عمرانی شهرداری زرند تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو در این نشست ،افزايش رضايتمندي شهروندان را مهمترين ملاک در تسريع پروژه هاي عمراني دانست و گفت: با توجه به افزایش سطح توقعاتشهروندان، شهرداری باید فعالیت های عمرانی خود را افزایش دهد.

شهردار زرند پروژه های در حال اجرای شهرداری را کمک بزرگی به توسعه و آبادانی شهر دانست و گفت: جلب رضایت شهروندان از حرکت عمرانی شهرداری ،بهترین خروجی عملکرد مدیریت و کارکنان شهرداری است.

منتخب شورای پنجم شهر زرند با اعلام اینکه فعالیتهای عمرانی توانسته است رضایت نسبی شهروندان را فراهم آورد گفت: مشارکت و حمایت شهروندان و قدردانی آنها از فعالیت های شهرداری شرایط تلاش بهتری را برای خدمت بیشتر شهرداری فراهم آورده است.

وی خواستار حرکت شهرداری بر اساس برنامه و بودجه سالانه شد و اظهار داشت:باید از ظرفیتهای خالی شهرداری به بهترین نحو ممکن استفاده نمائیم و طرح های میان مدت و بلند مدت خود را برای آبادانی شهر آغاز نمائیم .

این مقام مسئول خواستار افزایش رضایت مندی شهروندان و ارتقاء فعالیتهای عمرانی شد و گفت:باید در کنار فعالیتهای عمرانی برنامه های فرهنگ سازی را نیز اجرائی نمائیم تا این امر ضروری به فراموشی سپرده نشود .

وی در پایان خواستار تعامل و مشارکت مدیران شهری و معاونین شهرداری برای سرعت بخشیدن به فعالیت های عمرامی و خدماتی شهرداری زرند شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات