اجرای طرح کنترل و بازرسی سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوس شهری ارومیه

اجرای طرح کنترل و بازرسی سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوس شهری ارومیه

طرح کنترل و بازرسی سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوس شهری ارومیه در حال اجرا است.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی فر، رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه؛ بیان کرد: با فرارسیدن فصل سرما طرح کنترل و بازرسی سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوس شهری توسط عوامل واحد اجرایی، فنی و بازرسی سازمان اجرا و با اتوبوس های که سیستم گرمایشی آنها دچار عیب و نقص بوده جهت تعمیر و رفع نقص به واحد فنی سازمان ارجاء گردید.

وی  در ادامه با بیان این که ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه به مانند سال های گذشته بهسازی شد، بیان کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون 8 دستگاه اتوبوس شهری ارومیه بهسازی شده است.

مژدهی فر با اشاره به بهسازی ناوگان اتوبوس رانی در سال جاری،  بیان کرد:   طی سال جاری علاوه بر بهسازی ناوگان اتوبوس رانی، یک عدد اتوبوس رمپ دار ویژه معلولان نیز در سطح شهر ارومیه ایجاد شد و در تداوم نیز ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه  مجهز به رمپ ویژه معلولان می شود.

وی با بیان اینکه از نظر بهسازی اتوبوس ها به استاندارد های جهانی نزدیک هستیم،  بیان کرد:  در تلاشیم ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به ویژه ناوگان اتوبوس رانی را به شرایط ایده ال و مطلوب برسانیم .

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد:  همچنین  طی سال گذشته 110 دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه با هدف رفاه  شهروندی در سطح شهر ارومیه باز سازی شد.

به گفته وی در حال حاضر  342 دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت است که از این تعداد   293  اتوبوس متعلق  به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات