بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان به مناسبت "یوم ا... ۱۳ آبان

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان به مناسبت "یوم ا... ۱۳ آبان

(( استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا  ))

یوم ا... سیزده آبان ماه روز تجلی اراده­ی امت مسلمان و آزادی­خواه ایران در به زانو درآوردن تمام الحاد و استکبار دوران است. روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام برائت و بیزاری از دشمنان اسلام با محوریت شیطان بزرگ آمریکا و یزیدیان زمان، اسرائیل و آل سعود جنایت کار صرفاً یک رخداد تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تاثیرگذار است. پیام ۱۳ آبان ماه حفظ وحدت ملی، استقامت، پایداری و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا است.

ما جامعه مهندسین بسیجی استان گلستان با الهام از آموزه­های ارزشمند بنیان­گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور پرشور و گسترده در مراسمات گرامیداشت ۱۳ آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق ایرانیان با آرمانهای امام (ره) و بیعت مجدد با ولی فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و تاکید بر هوشیاری ملت با بصیرت و همیشه در صحنه اعلام می‌داریم؛ ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در راس آنها استکبارستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و آمریکا این جرثومه فساد را عامل اصلی گرفتاری‌های جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام‌ و انقلاب اسلامی می‌دانیم و تنها راه نجات کشور و افول و فروپاشی آمریکا را، اتکاء بر دانش،تلاش و توانایی خود و استفاده از سرمایه های خدادادی سرزمین پهناورمان ایران دانسته و مبارزه با استکبار جهانی و مقاومت اسلامی با هدف خدمت صادقانه به ملت شریف ایران را در راستای رهنمودها، منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) به عنوان سرلوحه کار خود و نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) قرار می دهیم.

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه به ویژه قشر مهندسین فرهیخته استان دعوت می نماید تا با حضور پرشور و پرصلابت خود در این راهپیمایی و تجمع بزرگ ۱۳ آبان شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اندازند و نشان دهند فشار اقتصادی و تحریم ظالمانه آمریکا در این پیچ تاریخی تمدن ساز، بر ملت آزاده و حق طلب ایران، هیچ اثری نداشته و همواره حافظ آرمان های انقلاب و پشتیبان مستضعفین عالم خواهند بود.(ان شاءا...)

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان

آبانماه ۱۳۹۸ هجری شمسی- ربیع الاول ۱۴۴۱ هجری قمری

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان یک انجمن در شهر گرگان می باشد

      نظرات