آینده سازان ایران اسلامی استکبار ستیز هستند

آینده سازان ایران اسلامی استکبار ستیز هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت:
آینده سازان ایران اسلامی استکبار ستیز هستند
آینده سازان ایران اسلامی استکبار ستیز هستند
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت گفت: آینده سازان ایران اسلامی در 13 آبان 57 ثابت کردند که استکبار ستیز هستند و این اندیشه همچنان در نسل نوجوان و جوان کشورمان متبلور است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با گرامی داشت یوم الله 13 آبان اظهار کرد: فرزندان ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار در سال 57 موجب عزت و غرور وصف ناپذیر ملت شده و تو دهنی بزرگی به دولتهای مستکبر جهان زدند.

وی با تاکید بر اینکه نسل نوجوان و دانش آموزان فعلی کشور ادامه دهندگان همان اندیشه هستند بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی فقط تسخیر یک سفارت جاسوسی نبود ،  بلکه نه گفتن به تمامی دست درازیها، زورگویی ها، حقارت ها و چپاول بی حد و حصر آمریکای جنایتکار به عنوان سرکرده مستکبرین جهان بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با اشاره به حضور دانش آموزان در برنامه های مذهبی تصریح کرد: حضور پرشور آنان در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) نشان دهنده حقیقت جویی و عشق وصف ناپذیرشان به مقابله با ظالمین و مستکبران است.

شیرزاد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز افزود: رشادت های  دانش آموزان ایران اسلامی باید در کتب های درسی گنجانده شود تا نسل به نسل و سینه به سینه در اندیشه همه فرزندان این آب و خاک ثبت و ماندگار شود.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات