سرمایه گذاری هدفمند، سکوی پرش گردشگری

سرمایه گذاری هدفمند، سکوی پرش گردشگری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان صبح امروز یکشنبه در نشست با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران، از ساری بعنوان پیشانی استان یاد کرد و اظهار داشت: گردشگری از مباحث مهم در توسعه شهر محسوب می شود که نیاز مند نقشه راه عملی است.


وی جنگل و دریا را از ظرفیت های مهم جذب گردشگر در مرکز استان دانست و افزود: مرتفع کردن چالش ها و کاستی ها و ترسیم نقشه راه مناسب با هدف توسعه گردشگری از نیازهای اساسی در این بخش است.


شهردار ساری به ظرفیت پارک شهید زارع اشاره و این پارک را از مزیت های مرکز استان در بخش گردشگری دانست و ادامه داد: پارک شهید زارع تا حدودی نیازهای مردم و مسافران را مرتفع می کند اما همواره نیاز به تجهیز بیشتر دارد.


وی با بیان اینکه رشد و توسعه شهر ساری علاوه بر خدمات بهینه این نهاد خدمت رسان نیازمند سرمایه گذاری هدفمند در حوزه های مختلف بویژه گردشگری است،افزود: این امر نیز میسر نمی شود مگر اینکه ما از تمامی قابلیت های این بخش بخوبی بهره گیری کنیم.


رجبی در ادامه از همکاری منابع طبیعی مازندران-ساری با شهرداری استقبال کرد.

موسوی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری با مهم برشمردن گردشگری و اینکه گردشگری به عنوان یکی از عرصه های مهم اقتصاد دارای اهمیت بالایی است ،گفت:غنی سازی پارک های جنگلی و احداث اماکن تفریحی و توریستی سواحل علاوه بر ایجاد زمینه گردشگری موجب توسعه فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی در بین مردم نیز می شود.


وی با اعلام همکاری منابع طبیعی با شهرداریها در زمینه های مختلف ،افزود: انتظار می رود شهرداریها نیز فعالیتشان را ارتقاء دهند.

موسوی تصریح کرد: شهرداریها با رعایت قوانین و همچنین رعایت چارچوب کتابچه پارک ها در ارتقای کیفیت پارک ها در جهت رضایتمندی مردم و جذب گردشگر تلاش کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات