پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی

پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی

بسمه تعالی

تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی ایران همواره شاهد فراز و فرودهایی از فعالیت‌ها و اقدامات متعددی است که برخی همانند حماسه سیزدهم آبان ماه، زوایای مخفی و لایه‌های مختلفی از چهره خصمانه دشمن را آشکار نموده و از هویت واقعی استکبار رونمایی کرده است.

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی است که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه  های عزت و آزادگی است.

مبارزه با استکبار، همواره به عنوان یکی از اصول اساسی نظام اسلامی، مورد توجه تئوریسین های انقلاب اسلامی ایران بوده است. یکی از مهم ترین رویدادهای پس از انقلاب در کشور ما، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است که به مظهر استکبارستیزی تبدیل شده است.

بر همین اساس، ملت شریف ایران و خصوصاً شهروندان ساروی، مثل گذشته با استقامت و بهره گیری از هوشمندی و بصیرت ذاتی خویش، در راه مبارزه با استکبار جهانی سربلند و پیروز خواهند بود.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت این روز تاریخی، یقین داریم با همت و استقامت مردم و نیز با بهره گیری از دستورات رهبر معظم انقلاب و با شعار "استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا" از این گذرگاه که با بدعهدی سردمداران نظام زور و سلطه ی امریکا بوجود آمده، گذر کرده و شاهد تثبیت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود.

علیجان شمشیربند عباس رجبی

رییس شورای اسلامی شهر ساری                      شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات