بیش از ۸۵ درصد مسیر بلوار باقرآباد در حوزه شهرداری...

شهردار بافق گفت: با تلاش و پیگیری های مستمر تا کنون بیش از ۸۵ درصد از املاک مسیر بلوار باقر آباد در حوزه شهرداری خریداری و آزاد سازی شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سیدعلی نوروززاده با بیان اینکه قریب به سی هزار متر مربع از املاک در این حوزه نیاز به تملک و آزدسازی داشته افزود: علی رغم همه مشکلات موجود باقیمانده املاک در حال خریداری و آزاد سازی می باشد.
وی با بیان اینکه اجرای مرحله نخست این پروژه ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه دارد خاطر نشان کرد: هم اکنون عملیات خاکبرداری و خاکریزی در بخش قابل توجهی از مسیر شروع شده است و طی هفته های آتی سرعت می گیرد.
شهردار بافق ادامه داد: طول مسیر پروژه بلوار باقرآباد از میدان بهارستان تا میدان گردشگری سه کیلومتر است که ۴۰۰ متر آن در محدوده شهری قرار دارد.
نوروززاده تصریح کرد: براساس توافق انجام شده شهرداری بافق عملیات عمرانی ۸۰۰ متر مسیر ابتدایی این بلوار را انجام خواهد داد.
وی در پایان افزود: با توجه به چشم انداز زیبای نخلستانها و اینکه ابتدا و انتهای مسیر از مقاصد مهم گردشگری شهرستان است، این بلوار به عنوان چهارراه ارتباط گردشگری در شهر بافق مورد استفاده قرار می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بافق

    منبع خبر

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر بافق می باشد

      نظرات