پیام شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت ۱۳ آبان؛ روز  ...

پیام شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت ۱۳ آبان؛ روز ...

پیام شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت ۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، شورای شهر مشهد به مناسبت 13 آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد؛ متن پیام به شرح ذیل است:

ایران اسلامی در طی ۴۰ سال اخیر، نمادی از استکبارستیزی و مقابله با امپرالیسم جهانی بوده و مقتدرانه بر این آرمان والای خود پایمردی کرده است.

۴۰ سال پیش در چنین روزهایی، اتفاقی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) رقم خورد که بسیاری از معادلات تاریخی بین المللی را دچار دگرگونی ساخت و هیمنه پوشالی آمریکای جهانخوار را فروپاشید.

غربی‌ها در طی ۴دهه گذشته با درک خطر بزرگی به نام اندیشه ضداستکباری از هیچ کوششی دریغ نکردند تا کشتی استوار ایران اسلامی را به قعر دریای خودکامگی خود ببرند اما هر روز که گذشت ناتوانی‌شان در مقابله با این عظمت بیش از پیش به افکار عمومی دنیا ثابت شد.

تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که این روزها غربی‌ها و در راس آنها آمریکا به عنوان یک ملعبه سیاسی و اقتصادی از آن بهره می‌برد، راهی بی‌سرانجام برای بلوک‌های استکباری است و نه تنها ایران را از راه درست خود منحرف نکرده بلکه این کشور را مقتدرانه‌تر در دریای متلاطم عرصه سیاست استوارتر ساخته است.

امسال نیز راهپیمایی باشکوه ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی در شهرها و روستاهای مختلف برگزار می‌شود تا ایرانیان دوباره بگویند که همچنان پای آرمان های انقلاب خود ایستاده‌اند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات