اجرای عملیات زیرسازی 480 هزار متر مربع از معابر شهر کرمان

اجرای عملیات زیرسازی 480 هزارمتر مربع از معابر شهر کرمان

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرمان از اجرای عملیات زیرسازی معابر به تعداد 131 معبر به متراژ 480 هزار متر مربع در هفت ماه اول سال جاری توسط این سازمان خبر داد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید blv pardis.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید tolid beton.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید tolid beton1.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، عطاالله منوچهری گفت: در هفت ماه ابتدای امسال، اجرای عملیات زیرسازی معابر به تعداد 131 معبر به متراژ 480 هزار متر مربع، بهسازی و آسفالت معابر به تعداد 83 معبر به متراژ حدود200 هزار متر مربع، اجرای اجرای لکه گیری آسفالت به روش هندسی در سطح شهر و با اولویت بزرگراه ها به میزان 20 هزار متر مربع، اجرای پیاده روسازی به متراژ نزدیک به 1000 متر مربع و اجرای عملیات جدول گذاری معابر و خیابان های سطح شهر به متراژ 5 هزار متر، انجام شده است.

وی افزود: سازمان عمران و بازآفرینی شهری دارای 2 کارخانه آسفالت، یک مجموعه تولید قطعات بتنی و 2 معدن است  و همچنین با داشتن حدود یکصد دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و 230 نیرو به صورت کاملا فعال در دو شیفت کاری در شبانه روز مشغول فعالیت و اجرای عملیات های عمرانی است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرمان ادامه داد: همچنین 10 اکیپ اجرایی در بخش های زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، پیاده‌رو سازی و .... فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: جهت اصلاح برآمدگی سطح آسفالت برخی از معابر که در امر عبور و مرور اخلال به وجود می‌آورد، کار آسفالت تراشی و مضرس کردن (ایجاد ناهمواری و خراش سطحی) سطح آسفالت در نقاط مورد نظر به میزان 10 هزار مترمربع  انجام شد.

منوچهری با تاکید بر ضرورت حفظ و نگهداشت مناسب و بهبود وضعیت موجود معابر شهر کرمان، افزود: اجرای عملیات درزگیری آسفالت به منظور افزایش طول عمر رویه آسفالت و جلوگیری از خرابی زودهنگام سطح رویه آسفالتی به متراژ 12 هزار متر در معابر انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرمان در خصوص فعالیت های کارخانه‌ی تولید قطعات بتنی طی 7 ماهه گذشته نیز گفت: در این مدت تولید قطعات بتنی شامل جدول، آجر بتنی، دال بتنی و نیوجرسی به تعداد 685 هزار و 100 قطعه انجام گرفته است.

منوچهری در ادامه تولید و تحویل آسفالت جهت لکه گیری توسط این سازمان و شهرداری‌های مناطق به میزان 35 هزار و 120 تن، تولید انواع مصالح در معادن به میزان 80 هزار تن و همکاری با سایر سازمان های زیرمجموعه شهرداری از جمله سازمان بهشت زهرا، ترافیک و میادین و تره بار را از دیگر اقدامات این سازمان طی مدت زمان مذکور برشمرد.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته های به حق شهروندان، برخورداری از آسفالت مناسب معابر در محلات است، افزود: در این راستا با دستورات ویژه شهردار کرمان، این سازمان با استفاده از امکانات موجود، اقدام به بهسازی و آسفالت معابر کرده و با تداوم نهضت آسفالت و با اهمیت برشمردن ارائه خدمات عمرانی به شهروندان، جهت جلب رضایت و خشنودی شهروندان اقدام کرده و تمام پتانسیل و ظرفیت های موجود خود را در این زمینه به کار خواهد بست.

منوچهری با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در این خصوص گفت: سعی شده که به صورت تمام وقت، حتی در ایام تعطیل نیز زیرمجموعه های سازمان عمران به فعالیت در حوزه های مختلف بپردازند.

وی از همکاری و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی و معاونت مالی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

منوچهری از شهروندان به واسطه همکاری و مشارکت با شهرداری در راستای اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی شهرداری  نیز قدردانی به عمل آورد.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات