۱۶۰ فقره اخطار کتبی به بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی ابلاغ شد

۱۶۰ فقره اخطار کتبی به بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی ابلاغ شد

وی افزود: پیرو تاکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهبود سطح کیفی خدمات مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به ویژه نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی موجود در آن‌ها، کمیته ویژه نظارت بر امر بهره‌برداری از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های واقع در رستوران‌ها، جایگاه‌های سوخت، واحدهای اقامتی و پذیرایی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارک‌ها بر اساس مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر در سطح استان و شهرستان‌ها با عضویت دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل شد به منظور نظارت بر امر بهره‌برداری از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، تیر پارک‌ها و … در سطح استان‌ها کمیته نظارت بر اساس ماده (۲۳) و همچنین کمیسیون رسیدگی به تخلفات بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی-رفاهی موضوع و تیرپارک‌ها براساس ماده (۲۴) اصلاحیه طرح جامع خدمات رفاهی بین‌راهی‌ها در ستاد مرکزی پیش بینی شده است در صورت عدم رفع موارد اعلامی کمیته نظارت توسط بهره‌بردار و تکرار تخلف طبق گزارش کمیته نظارت و تائید و احراز آن، اداره کل استان مراتب تخلف رابه ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات