پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان به مناسبت یوم الله 13 آبان

مهندس علی رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان به مناسبت فرارسیدن یوم الله سیزدهم آبان، پیام تبریک صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، مهندس علی رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با صدور پیامی فرارسیدن یوم الله سیزدهم آبان را به همکاران تبریک گفت. در متن پیام آمده است:

«سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست» رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

۱۳ آبان ماه روزی به یاد ماندنی در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ایران است. روزی که نسل جوان و بیدار ایران اسلامی استقامت، ایستادگی و وحدت خویش را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که از توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی آگاهند و اجازه نخواهند داد که اهداف سلطه گران در این مرز و بوم عملی شود.

تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان که به عنوان روز استکبار ستیزی نامگذاری شده است، از حرکت‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره)، رهبر کبیر انقلاب است و امروزه باید این دستاورد مهم را پاس بداریم و در راستای نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ایثار بکوشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ تاریخ ایران اسلامی، از همکاران ارجمند دعوت می‌کنم همچون همیشه همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار کبیر انقلاب و به تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری، حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به رخ جهانیان بکشند.

علی رشیدی

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

شرکت آب منطقه ای کرمان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات