در هفته پدافند غير عامل اجرا شد؛ برگزاري رزمايش ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع كردستان، اين رزمايش در مركز ديسپاچينگ شركت با حضورهمكاران مديريت بحران و پدافند غيرعامل استانداري كردستان، روساي مديريت بحران و پدافند غيرعامل شركت هاي آبفاي شهري، آبفاي روستايي، گاز، آب منطقه اي، امور انتقال برق، پخش فرآورده هاي نفتي همزمان با سراسر كشور برگزار شد.

رسول ملكي، معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در تصريح اين خبر گفت: همزمان با پنجمين روز از هفته پدافند غيرعامل، شركت توزيع برق اقدام به برگزاري رزمايشي در سطح كشوري كرده است.

وي در ادامه با اشاره به تعداد شركت كنندگان در رزمايش پدافند غيرعامل در استان كردستان اذعان داشت: 4 مركز در شهرستان سنندج، يك مركز در شهرستان سقز، دو مركز در شهرستان بانه، يك مركز در شهرستان مريوان، يك مركز در شهرستان كامياران، يك مركز در شهرستان دهگلان، يك مركز در شهرستان قروه و يك مركز در شهرستان بيجار در اين رزمايش، مولدهاي اضطراري برق حياتي شان تست شد.

ملكي در ادامه با اشاره به هدف اين رزمايش اذعان داشت: اين رزمايش با هدف تست مولدهاي اضطراري برق مراكز حساس و مهم استان برگزار و ميزان آمادگي اين مراكز در هنگام بحران مورد ارزيابي قرار گرفت.

وي خاطرنشان كرد: علاوه بر آمادگي ارگان ها و سازمان ها به هنگام به وجود آمدن مشكل، شركت توزيع نيروي برق نيز بايد امكاناتي براي عدم مواجه با مشكل در زمان بحران داشته باشد.

لازم به ذكر است در اين رزمايش تست آماده بكاري ديزل ژنراتورهاي اضطراري مراكز حساس استان با دستور معاونت بهره برداري و ديسپاچينگ از سوي مركز ديسپاچينگ شركت به مدت 35 دقيقه قطع و بلافاصله مولدهاي اضطراري برق به جز 2 مركز به دليل مشكل فني وارد مدار شدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات