تامین 65 هزار متر مکعب آب شرب از طریق ایستگاه برداشت آب در اردکان

مدیر امور آب و فاضلاب اردکان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 65 هزار متر مکعب آب شرب از طریق ایستگاه برداشت آب در سطح شهر اردکان توزیع شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : داود مخلصی اظهار داشت : در راستای تامین آب شرب با کیفیت مطلوب برای شهروندان ، 30 ایستگاه برداشت آب در سطح شهر اردکان راه اندازی شده که در سال جاری 65 هزار متر مکعب آب از این طریق توزیع شده است .

مخلصی توجه به بحث تامین و توزیع آب با کیفیت بالا را از مسائل حائز اهمیت در این شهرستان دانست و اظهارداشت : مرمت و بازسازی مخزن 5000 متر مکعبی با اعتبار چهار هزار میلیون ریال  و آغاز عملیات اجرایی ساخت ایستگاه پمپاژ آب با اعتبار 15 هزار میلیون ریال از اقدامات صورت گرفته توسط آبفای اردکان در شش ماه گذشته می باشد .

وی خاطرنشان کرد : در راستای کاهش هدررفت آب ، در سال جاری 466 متر شبکه آبرسانی در سطح شهر اصلاح ، 112 فقره کنتور خراب تعویض و 592 مورد حوادث شبکه و انشعاب آب رفع شد .

وی نصب پوستر صرفه جویی در مصرف آب در مساجد، اماکن عمومی و ایستگاه های برداشت آب را از فعالیت های فرهنگی توسط این امور معرفی کرد .

مدیر امور آبفای اردکان بیان کرد : در راستای تکریم ارباب رجوع فعالیت های از جمله : برگزاری جلسه هماهنگی با پرسنل درخصوص ارائه خدمات بهتر به مشترکین ، برگزاری میز خدمت در محل  مصلای بزرگ نماز جمعه ، جلسه بررسی مشکلات و مسائل محلات اردکان با حضور ادارات ، جلسه بررسی وضعیت قرائت کنتور با حضور پیمانکار و مامورین قرائت توسط این امور صورت گرفت .

داود مخلصی ، توسعه دو هزار و 370 متر شبکه توزیع آب  ، نصب 624 فقره انشعاب آب ، تامین و توزیع چهار میلیون و 300 هزار متر مکعب آب ، نصب 300 فقره انشعاب فاضلاب ، رفع 32 فقره حوادث فاضلاب و شست و شوی 81 هزار متر شبکه فاضلاب را از دیگر فعالیت های صورت گرفته توسط آبفای اردکان در شش ماه گذشته عنوان کرد .

وی افزود : در حال حاضر آب شرب شهر اردکان با جمعیت بیش از 90 هزار نفر ، از طریق آب انتقالی ، 12 حلقه چاه آب شرب  و 30 ایستگاه برداشت آب تامین می شود .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد یک شرکت در شهر یزد می باشد

      نظرات